• Ik heb zin om eens een voetbal-verhaal te schrijven, maar als ik geen lezertjes heb, ga ik er ook niet aan beginnen

    Wat een onvergetelijke citytrip moest worden, draait uit op een drama. Alessia trekt er halsoverkop op uit met haar beste vriendin, Thalia. Ze komen aan in de metropool Barcelona. Alessia hoopt de clash tussen FC Barca - Real Madrid te zien. Maar de dingen draaien helemaal anders uit dan verwacht... . ~ Lionel Messi ~


    Dus, wat denken jullie? Doen of niet? (:


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Twee voetbal-verhalen-topics achtereen. Ik lees het niet, maar oke, andere mensen zullen geinteresseerd zijn.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik houd van voetbal :9~
    En het verhaal klinkt leuk!
    Dus ik zou het wel lezen.
    En Amber Lionel, zou hem vast ook wel willen lezen denk ik.. Gezien het feit dat hij om Lionel gaat..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RxSergioJan schreef:
    Ik houd van voetbal :9~
    En het verhaal klinkt leuk!
    Dus ik zou het wel lezen.
    En Amber Lionel, zou hem vast ook wel willen lezen denk ik.. Gezien het feit dat hij om Lionel gaat..


    Ja, ik lees haar story al, echt super goed geschreven! (: daarom dat ik ook eentje ga beginnen schrijven, aangezien er echt heel weinig Messi-verhalen zijn (:


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    SavingDream schreef:
    (...)

    Ja, ik lees haar story al, echt super goed geschreven! (: daarom dat ik ook eentje ga beginnen schrijven, aangezien er echt heel weinig Messi-verhalen zijn (:


    Hahaha nee okee(:
    Ik houd persoonlijk niet van Barça,maar sommige verhalen klinken gewoon te leuk om niet te lezen:9~


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Necrophiliac schreef:
    Twee voetbal-verhalen-topics achtereen. Ik lees het niet, maar oke, andere mensen zullen geinteresseerd zijn.


    live the life you love