• Laat hier je story achter (:

    Wel:
    -voetbal (geen Real Madrid :Y))
    -Tokio Hotel
    -Twilight
    -Harry Potter
    -+ 16 verhalen

    Geen:
    -Justin Bieber


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Wil je niet meer kwijt [th]

    Abbygail komt voor de zoveelste keer op een nieuwe school. Ze krijgt daar een kaartje voor een concert. Maar wat als haar nieuwe penvriend haar persé wil zien, en wat als 2 personen opeens 1 dezelfde zijn?



    Hopelijk lijkt het je leuk:'D


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'



    Onbekende personen, romantiek, drama, thriller, avontuur.
    Rose, een 17-jarige prinses van Norfolk, is het zat zich altijd netjes te moeten gedragen en te houden aan alle regeltjes.
    Dean, de bijna 18-jarige prins van Rixdorf moet op een zoektocht voor een vrouw en gaat op reis.
    Deze twee tieners van adel ontmoeten elkaar, ze horen vijanden te zijn,
    maar alles loopt anders dan geplant.
    Wat gaan de twee doen in de fantasiewereld die in een hevige
    oorlog verwikkeld is?

    Put your faith in what you most believe in
    Two worlds, one love
    Trust your heart
    Let fate decide
    To guide these lives we see


    Een sneak peak.
    Ze haalde haar schouders op en keek me uitdagend in de ogen. ‘’Raad eens. Jij hebt geen manieren mannetje.’’
    Ik knikte langzaam. ‘’Oh ja. Nu snap ik het.’’ Ik grinnikte en pakte haar hand. Ze leek even verbaasd. Zo verbaasd, dat ze geen tweede poging deed om zich los te maken.
    ‘’Het is soms gewoon schattig hoe brutaal jij kunt zijn dame.’’ Zei ik plagerig. Ze staarde me in de ogen en keek me weliswaar arrogant aan. Ze zei niets, dus vervolgde ik mijn zin. ‘’Heel schattig hoe je het probeert.’’ Ik trok haar dichter tegen mij aan. ‘’Maar helaas kun je er niets van, Rose.’’
    Plotseling hoorde ik voetstappen in de richting van de hut. Rose trok zich vluchtig los en luisterde scherp. Ik hoorde stemmen met een lage klank. Het was een groep mannen. Althans, dat vermoedde ik.
    ‘’Ze moet hier ergens zijn.’’ Hoorde ik een stem zeggen. Ik fronste mijn wenkbrauwen en keek naar Rose, die keek mij voor het eerst met grote ogen aan. Het leek haast alsof ze bang was.




    ___________________________________________________



    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    willowmere
    de mensen die m lazen vonden hem goed
    helaas heb ik nogal weinig lezers x)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    16+ (A)


    Bad decisions make good stories.

    Hier vind je al mijn verhalen. Ze zijn allemaal over TH, behalve 'The Master Plan' en 'Nancy Boy' dat zijn Adam Lambert stories. (:

    Het verhaal waar ik nu het meeste aan schrijf is C'était le coup de foudre. Dat verhaal is heel realistisch, want het is voor een groot stuk waargebeurd.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    The Eyes of a Snake [Slytherin] & Teachers, Slytherins & other Criminals. Allebei HP verhalen, maar dat lijkt me wel duidelijk. (:

    [ bericht aangepast op 1 mei 2011 - 19:43 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Sweet Dreams ~Seth Clearwater~

    Ik lig in bed,
    mijn deken over mijn hoofd getrokken.
    In mijn droom zing ik een duet,
    om ons heen vallen sneeuwvlokken.

    Jij kijkt verliefd naar me,
    en ik kijk net zo terug.
    Samen zijn jij en ik we,
    gelukkig gaat mijn droom niet zo vlug.

    Jij gaat zitten op een knie,
    en pakt iets uit je zak.
    Dit lijkt wel een fantasie,
    van de schrik ga ik vlak.

    Ik schiet overeind,
    het was maar een droom.
    Ik wil dat die droom niet verdwijnt,
    en dat heb ik zonder schroom.

    Ik kijk op,
    het is of ik dit weer verzin.
    Op mijn bureau ligt een envelop,
    er zit een briefje in.

    Op het briefje staat wat geschreven,
    en ik lees het snel.
    Ik begin te zweven,
    ik wist het wel.

    Ik laat het briefje vallen,
    en kijk uit mijn raam.
    Daar sta jij met verschrikkelijke wallen,
    wat ging het eerst moeizaam.

    Jij komt naar me toe rennen,
    en je draait me rond.
    Dankzij het briefje valt het niet te ontkennen,
    en op het briefje stond:

    Sweet Dreams, my love.
    Seth


    ~~


    Starlight, een 15 jarig meisje, is het zat om de hele tijd naar haar ouders te moeten luisteren. Ze wil haar eigen keuzes kunnen maken en dan vooral op het gebied van de liefde.
    Starlight is bijzonder. Ze is voorbestemd om later te trouwen met de koning van het dierenrijk, en dat enkel en alleen omdat zij de troonopvolgster is van het luchtrijk. Starlight wil haar ware liefde vinden, voor het te laat is, en loopt weg... Naar Amerika
    Niemand kent haar daar en dat wil ze zo houden. Een spannend avontuur begint voor Starlight, op zoek naar haar ware liefde die tegen haar kan zeggen:
    "Sweet Dreams."


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Result of breaking all the rules - HP

    Lumine is de schrik van het weeshuis. Als haar gedrag tegenover mensen die haar dwars zitten je niet afschrik, wordt je wel bang door haar onnatuurlijke uiterlijk. Lumine leeft in een wereldje waar ze de volledige macht heeft. Ondanks dat ze alles kan krijgen, mist Lumine het leven dat ze voor haar zesde met haar moeder had. Haar moeder vertelde haar altijd over de wereld van magiërs en heksen, waar zij een deel van zou worden. Ze mist de lessen die haar moeder haar gaf om te toveren. Heimelijk spreekt Lumine nog spreuken uit over mensen en maakt ze vervelende kinderen ziek met toverdrankjes, maar ze voelt zich verloren doordat ze niemand kan laten zien dat zij daarvoor heeft gezorgd. Op een dag komt een man voor haar langs. Hij vertelt haar dat, ondanks het feit dat ze vier jaar te oud is, ze op Zweinsteins Hogeschool van Hekserij en Hocus-Pocus een kans krijgt om haar magische krachten te ontwikkelen. Ze zou instromen in het vijfde jaar. Lumine neemt gelijk het aanbod aan om naar Zweinstein, de school waarover haar moeder haar vaak vertelde, te gaan. In de verwachting dat ze een nieuw leven kan beginnen, gaat ze op weg naar Zweinsveld, maar zal ze haar verleden werkelijk achter zich kunnen laten?


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    You make me feel like 1000 butterflies in the sky
    Het is Harry Potter en geen standaart verhaal.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2011 - 21:36 ]


    =

    Game Of Gods 16+, onbekende mensen
    The Polyjuice Potion Enigma [Viktor Krum] HP inspired

    [ bericht aangepast op 1 mei 2011 - 21:49 ]

    Heey,
    ik heb een story die (uiteindelijk) over Tokio Hotel gaat.
    Ver ben ik nog niet maar maybe vindt je het wat.

    Wil je het doorgeven als het goed is, dan weet ik dat ik verder moet schrijven.

    http://www.quizlet.nl/stories/50226/after-his-dead-th-bk/

    [ bericht aangepast op 4 mei 2011 - 20:38 ]


    I'm hard to remember, but imbossible to forget.

    True Love. [Jack Wilshere]
    Soccer one shots.
    He made us falling in love. [Aaron Ramsey]
    Family. [Samir Nasri]

    De story's gaan over voetballers van Arsenal, en de one shots over spelers van verschillende clubs, maar de meeste gaan toch over spelers van Arsenal (:

    [ bericht aangepast op 4 mei 2011 - 19:43 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Als onbekende personen ook goed is:

    PowerSource

    Onbekende Personen, Fantasy, Avontuur

    Ella is een doodnormaal meisje, op het eerste oog dan. Ze zit in 2Havo, is net 14 jaar geworden en heeft veel vrienden en een leuke familie. Een perfect leven, in haar ogen, al is er altijd ruimte voor verbetering.
    Er is slechts één ding dat niet helemaal perfect is in haar leven. Ze weet niet wie haar echte ouders zijn. Ze houdt zielsveel van haar adoptie-familie, maar ze wilt ook dolgraag weten waar haar herkomst is.

    Wat ze dan ook niet weet, is dat ze afstamt van nobele voorouders, die hun leven hebben opgegeven voor één doel; dat hun volk kon blijven bestaan. En Ella is voorbestemd om die taak te volbrengen, om haar zielsverwant te vinden en de toekomst van de PowerSources veilig te stellen...

    Kiss from a rose.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.