• Heb je geen zin meer in fanfiction? Wil je eens een aangrijpend verhaal dat echt gebeurt is? Dan is dit verhaal zeker iets voor jou.

    Nathan is een vijftienjarige jongen die het niet gemakkelijk heeft. Zijn ouders zijn gescheiden, sinds hij klein is en hij heeft twee jongere broers. Nico en Clinton. Beide van verschillende vaders. De Moeder Olivia is al vaak gescheiden en heeft geen geluk in de liefde, toch probeert ze haar zonen zo goed mogelijk op te voeden. De drie zonen spelen basketball en hebben hier een echte passie voor.

    Zinne is een vijftienjarig gewoon meisje, ze heeft een jongere broer Kobe. Kobe speelt ook basketball in hetzelfde team als Nico. Kobe en Nico kunnen het redelijk goed met elkaar vinden. De moeder van Zinne en Kobe, Letitia is goed bevriendt met Olivia.

    Op welk spoor komt Nathan terecht als hij opzoek wilt gaan naar zijn vader?

    klik

    [ bericht aangepast op 1 mei 2011 - 16:48 ]

    vezz schreef:
    (...)
    ja dat is waar maar weet je lezers sporen je aan snap je

    Ja dat snap ik ja, maar jij zegt dat je het van je af moet schrijven, en dan moet je niet verwachten dat iedereen je aan gaat sporen van 'ga verder!' als het niet echt boeiend is..


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Het lijkt me eerlijk gezegd niet echt leuk, sorry. En als je het van je af wilt schrijven, dan kan je dat doen. Met of zonder lezers, je doet het toch voor jezelf?


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Poseidon schreef:
    (...)
    Ja dat snap ik ja, maar jij zegt dat je het van je af moet schrijven, en dan moet je niet verwachten dat iedereen je aan gaat sporen van 'ga verder!' als het niet echt boeiend is..

    mm dat is waar

    vezz schreef:
    (...)
    mm dat is waar

    Het komt erop neer dat je mensen niet kan dwingen om verhalen te lezen wat niet erg interessant klinkt of niet erg boeiend klinkt. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Vivere schreef:
    My god. WAÁROM gaan mensen ruzie maken om dit -__-


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Poseidon schreef:
    (...)
    Het komt erop neer dat je mensen niet kan dwingen om verhalen te lezen wat niet erg interessant klinkt of niet erg boeiend klinkt. (:

    Maar ik dwing toch niemand?

    vezz schreef:
    (...)
    Maar ik dwing toch niemand?

    Nee, maar je reageerde wel geërgerd als mensen zeiden dat ze het niet interessant vonden.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Nee, maar je reageerde wel geërgerd als mensen zeiden dat ze het niet interessant vonden.

    Ja sorry heb gewoon een slechte dag gehad

    vezz schreef:
    (...) Niet origineel ik ken geen enkele andere story die erover schrijft en ten tweede het is waargebeurd ik moet het van me af kunnen schrijven


    Toen ik zei dat het niet veel mensen zou aanspreken, bedoelde ik dat er al veel films, boeken etc zijn. En als het jouw helpt met erover te schrijven, moet je dat zeker doen! En ik hoop uit de grond van mijn hart dat het je helpt.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Bohemian schreef:
    (...)

    Toen ik zei dat het niet veel mensen zou aanspreken, bedoelde ik dat er al veel films, boeken etc zijn. En als het jouw helpt met erover te schrijven, moet je dat zeker doen! En ik hoop uit de grond van mijn hart dat het je helpt.

    Dank je ja sorry als ik wat kattig was maar heb een slechte dag gehad dus sorry!

    Uhm..

    Tsja, je kant het ook gewoon blijven posten, ik heb zelf ook weinig lezers, maar mij maakt het niet veel uit, ik doe het voor de lol, en als ze het willen lezen doen ze dat en anders niet.

    Maby lees ik het wel ;)


    What is youre favo scary movie?

    touch schreef:
    Uhm..

    Tsja, je kant het ook gewoon blijven posten, ik heb zelf ook weinig lezers, maar mij maakt het niet veel uit, ik doe het voor de lol, en als ze het willen lezen doen ze dat en anders niet.

    Maby lees ik het wel ;)

    Dank je touch ik zal ook de jouwe eens bekijken :)