• gestopt met deze topic

    [ bericht aangepast op 1 mei 2011 - 15:51 ]


    Just Me.......

    Vriendinnen kan je niet krijgen op aan vraag, dit klonk echt mean. Praat gewoon een keertje met iemand en misschien klikt het gelijk.

    Dreft schreef:
    Vriendinnen kan je niet krijgen op aan vraag, dit klonk echt mean. Praat gewoon een keertje met iemand en misschien klikt het gelijk.

    En trouwens is niet mean, het is gewoon eerlijk (:

    [ bericht aangepast op 1 mei 2011 - 15:39 ]


    -

    Dreft schreef:
    Vriendinnen kan je niet krijgen op aan vraag, dit klonk echt mean. Praat gewoon een keertje met iemand en misschien klikt het gelijk.

    En russen 10 en 16 zit een heel groot verschil,dus misschien kan je dat beter verlagen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dreft schreef:
    Vriendinnen kan je niet krijgen op aan vraag, dit klonk echt mean. Praat gewoon een keertje met iemand en misschien klikt het gelijk.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Dreft schreef:
    Vriendinnen kan je niet krijgen op aan vraag, dit klonk echt mean. Praat gewoon een keertje met iemand en misschien klikt het gelijk.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    heb het gebrobeert lukt niet echt.....
    ze vinden me te jong enzo


    Just Me.......

    Nabilah schreef:
    heb het gebrobeert lukt niet echt.....
    ze vinden me te jong enzo

    Misschien moet je naar iemand gaan van jou leeftijd.

    Ik vind het verschil tussen iemand van 10 en iemand van 16 wel heel groot. Sorry (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    Ik vind het verschil tussen iemand van 10 en iemand van 16 wel heel groot. Sorry (:

    Dat ook, ja.

    @ Dreft zijn er niet veel van
    @ Voiceless ik heb veranderd in 15 dat is niet zo veel want ik wordt 11 in oktober.


    Just Me.......

    Nabilah schreef:
    @ Dreft zijn er niet veel van
    @ Voiceless ik heb veranderd in 15 dat is niet zo veel want ik wordt 11 in oktober.


    Dat vind ik alsnog veel :'D
    Iemand van 15 zit op de middelbare school, heeft hoogstwaarschijnlijk andere hobby's en ze mogen veel meer waarschijnlijk ;p


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    vriendinnen krijg je niet op deze manier
    het gaat erom dat het klikt met degene waarmee je praat
    dat hoort vanzelf te gaan en niet op aanvraag..
    ga gewoon eens met iemand van ongeveer jou leeftijd praten en kijk of het klikt


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Nabilah schreef:
    @ Dreft zijn er niet veel van
    @ Voiceless ik heb veranderd in 15 dat is niet zo veel want ik wordt 11 in oktober.

    Moet je zoeken zag der wel ene paar. Maar zoals ik al zei vriendinnen kan je niet maken op aanzoek. Je moet een echte klik hebben. En volgens mij was er ook een topic dat een meisje een vriendin zocht misschien moet je daar kijken

    me nicht is 15 en we kunnen onzetent goed met elkaar omgaan.


    Just Me.......

    Nabilah schreef:
    @ Dreft zijn er niet veel van
    @ Voiceless ik heb veranderd in 15 dat is niet zo veel want ik wordt 11 in oktober.
    Lieverd dat is nog steeds best veel,niet in jaren maar wel een levensfase.
    Ik denk dat je beter naar iemand van 12 of 13 kan zoeken. Niet dat je moet zoeken,de beste vrienden komen vanzelf.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall