• gestopt met deze topic

    [ bericht aangepast op 1 mei 2011 - 15:51 ]


    Just Me.......

    Voiceless schreef:
    (...)

    Dat vind ik alsnog veel :'D
    Iemand van 15 zit op de middelbare school, heeft hoogstwaarschijnlijk andere hobby's en ze mogen veel meer waarschijnlijk ;p


    DAT KLOPT NIET HELEMAAL HOOR IK BEN 12 EN ZIT DUS NOG OP DE BASIS IK PRAAT TOCH OOK GENOEG MET MENSEN VAN 13,14,15 (oeps allemaal hoofdsletters nja geen zin om het te erbetern)


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Nabilah schreef:
    me nicht is 15 en we kunnen onzetent goed met elkaar omgaan.

    dat is waar, maar je nicht is een ander persoon


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    ik stop er dus mee (met deze topic)


    Just Me.......

    gekkeNOOTJE schreef:
    (...)

    DAT KLOPT NIET HELEMAAL HOOR IK BEN 12 EN ZIT DUS NOG OP DE BASIS IK PRAAT TOCH OOK GENOEG MET MENSEN VAN 13,14,15 (oeps allemaal hoofdsletters nja geen zin om het te erbetern)

    noooooa
    het gaat er mij alleen om dat ze om vrienden vraagt terwijl je die vanzelf tegen zou moeten komen x)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    doei ik kap er mee

    [ bericht aangepast op 1 mei 2011 - 15:49 ]


    Just Me.......

    Nabilah schreef:
    doei ik kap er mee

    (doeg)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Nabilah schreef:
    me nicht is 15 en we kunnen onzetent goed met elkaar omgaan.

    Da's familie, daar kun je al sowieso goed mee om. soms dan.


    -

    StillBored schreef:
    (...)
    noooooa
    het gaat er mij alleen om dat ze om vrienden vraagt terwijl je die vanzelf tegen zou moeten komen x)


    daar heb je gelijk in hoe weet jij mijn naam XD 0.o
    laat maar hoi zie je nu praat ik met je en je bent ouder dan mij :P


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    haha noa

    [ bericht aangepast op 1 mei 2011 - 15:52 ]


    Just Me.......

    Nabilah schreef:
    niet altijd


    maar meestal wel :'D het zou natuurlijk een beetje raATR staan als je nicht zegt je bent te jong voor me ga maar wat anders doen :'D


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    ja haha


    Just Me.......

    Mensen ga haar nou niet afkraken! Ze wil gewoon mensen ontmoeten omdat ze niet zoveel van Q spreekt.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    gekkeNOOTJE schreef:
    (...)

    daar heb je gelijk in hoe weet jij mijn naam XD 0.o
    laat maar hoi zie je nu praat ik met je en je bent ouder dan mij :P

    stiekem ben ik je stalker
    ik was ook niet degene die zei dat mensen van 10 à 12 en mensen van 15 niet met elkaar op konden schieten =P dat ligt toch echt aan de persoon x)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Mummelwummel schreef:
    Mensen ga haar nou niet afkraken! Ze wil gewoon mensen ontmoeten omdat ze niet zoveel van Q spreekt.

    ik kan dat ook wel begrijpen
    maar mijn mening is gewoon dat je geen echte vrienden krijgt op deze manier.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    StillBored schreef:
    (...)
    stiekem ben ik je stalker
    ik was ook niet degene die zei dat mensen van 10 à 12 en mensen van 15 niet met elkaar op konden schieten =P dat ligt toch echt aan de persoon x)


    agree (hier zeg je dus eigenlijk mee dat ik me ouder gedraag :P XD)
    hahaha nu ga ik tegen de mods zeggen dat je me stalkt en dan word je geband -kinderachtig-


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."