• De moeders lijken op Moederdag steeds duurdere cadeaus te krijgen o_o Dat vind ik echt absurd. Ten eerste, het is geen verjaardag o.i.d... waarom zoiets duurs voor je moeder kopen? Het hele idee erachter gaat verloren, vind ik. Kijk eens op Bol.com en dan naar de cadeau's en de prijzen ervan (: Da's toch van de zotte? Wat is nou mooier, een mooie broodrooster van je kind of een zelfgemaakte tekening? Je kan wel een extreem duur cadeau kopen, maar uiteindelijk is het de liefde die telt voor je moeder :'D Lang leven de commercie.

    - Sorry voor mijn gebazel, maar zo denk ik erover -

    [ bericht aangepast op 1 mei 2011 - 15:08 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Omdat het steeds commerciëler wordt, net zoals valentijn. Eigenlijk koop ik nooit iets voor Moederdag, we zorgen gewoon dat de tafel mooi gedekt is en mijn zusje en broertje hebben meestal iets geknutseld op school. Maar dat komt ook omdat mijn mama al vrij snel na moederdag verjaart en het onzin is om twee keer iets te kopen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik geef je groot gelijk.
    Mijn moeder zegt ook altijd: 'Ik heb liever geen cadeau en een dag geen ruzie thuis, dan een mooi duur cadeau en de hele dag door ruzie.'..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Aan de ene kant heb je wel gelijk, maar ik vindt het gewoon leuk om van die cadeautjes te kopen voor mijn moeder/vader. (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Vind ik eigenlijk ook. Ik kopen meestal iets kleins of we zorgen er gewoon voor dat het ontbijt klaar staat als mijn moeder beneden komt. En dan heeft mijn vader meestal bloemen gekocht en mijn broertjes iets schattig geknutseld op school.
    Dat vindt mijn moeder altijd goed genoeg.


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Moederdag,en vaderdag ook,is gewoon commerciële troep. Ik heb het nooit begrepen waarom die dagen er zijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik kies nooit voor het duurste cadeau. Ik kijk wat mijn moeder echt leuk vind.
    Vorig jaar heb ik een schilderij voor haar gemaakt, waar ik veel moeite aan gedaan hebt. Daar was ze erg blij om. Alleen koop ik dit jaar een cadeau voor haar, omdat ik 'volgens mij' iets weet wat ze heel graag zou wilen.
    Maar het gaat inderdaad om de moeite die je erin stopt. Ik heb liever een goedkoop cadeau waar iemand veel moeite voor gedaan heeft, dan een duur cadeau dat iemand snel even besteld heeft.


    I love you