• hoi mensen


    ik heb een droom nodig voor me hoofdstuk

    bella slaapt en ziet zichzelf edward en zijn echte ouders degene die hij is verloren door die griep

    dat zijn de elementen weten jullie een leuke droom


    het moet zoiets zijn als new moon in het begin op dat veld als bella har oma ziet

    alice moet de droom met haar krachten zien en edward moet hem in haar gedachte kunnen lezen

    gr zwarteengel

    [ bericht aangepast op 1 mei 2011 - 15:03 ]


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Euhn, ik ga nadenken


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Haha, weet je wat ik grappig vind van je topics: gr. zwarteengel.
    Misschien droge humor, maar vind het wel grappig, lol.


    -

    Ehm, ik weet niet of het bij het verhaal past maar ze kan dromen dat Edward nog mens is en met haar trouwt en zijn ouders zijn aanwezig? Zoals Edward ooit zei "als ik nog een mens was en jou was tegengekomen zou ik meteen op één knie zijn gevallen en je gevraagd hebben."


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    eehm, misschien kun je het bij de vulkaan doen, dan barst hij net uit en blijkt het een voorspellende droom te zijn. zo van: ik droom en het komt uit. ik heb dat zelf namelijk ook ( ja, ik ben paranomaal begaafd ) en als ze dan niet snel weggaan wordt de droom werkelijkheid. aangezien het dak is ingestord van bella's huis en ze bij de cullens is. ziet alice het en die is in het huis. zo kan edward het lezen.

    ik hoop dat je er iets aan hebt.
    Xx


    The greatest thing you'll ever learn is just to love. And be loved in return

    Alcatraz schreef:
    Euhn, ik ga nadenken


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    LovelyNessie schreef:
    eehm, misschien kun je het bij de vulkaan doen, dan barst hij net uit en blijkt het een voorspellende droom te zijn. zo van: ik droom en het komt uit. ik heb dat zelf namelijk ook ( ja, ik ben paranomaal begaafd ) en als ze dan niet snel weggaan wordt de droom werkelijkheid. aangezien het dak is ingestord van bella's huis en ze bij de cullens is. ziet alice het en die is in het huis. zo kan edward het lezen.

    ik hoop dat je er iets aan hebt.
    Xx



    ja kan maar ze wil hem en zijn ouders weer bij elkaar brengen maar in de echte wereld kan het niet
    maar in een droom wel natuurlijk

    alleen een klein puntje meid de vulkaan is al uitgebarsten


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    zwarteengel schreef:
    (...)


    ja kan maar ze wil hem en zijn ouders weer bij elkaar brengen maar in de echte wereld kan het niet
    maar in een droom wel natuurlijk

    alleen een klein puntje meid de vulkaan is al uitgebarsten


    Ow, ja kan ook.

    Ik heb een heeeeeel klein beedje verstand van vulkanen en ze kunnen nog een keer uitbarsten. net als bij pompeï.
    Xx


    The greatest thing you'll ever learn is just to love. And be loved in return

    LovelyNessie schreef:
    (...)

    Ow, ja kan ook.

    Ik heb een heeeeeel klein beedje verstand van vulkanen en ze kunnen nog een keer uitbarsten. net als bij pompeï.
    Xx



    ja weet ik

    heb het al ze brengt ze bij elkaar en dan barst de tweede super vulkaan onder het park uit


    niemand snapt waarom bella niet wakker wordt maar de ouders van edward vertellen het hara


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    RESURGAM schreef:
    Ehm, ik weet niet of het bij het verhaal past maar ze kan dromen dat Edward nog mens is en met haar trouwt en zijn ouders zijn aanwezig? Zoals Edward ooit zei "als ik nog een mens was en jou was tegengekomen zou ik meteen op één knie zijn gevallen en je gevraagd hebben."


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right