• Ja, Selena Gomez. Opeens is ze samen met Justin Bieber gaat iedereen opeens zeiken over d'r. Zijn er ook een paar mensen die het wél leuk vind voor d'r, dat ze samen met iemand is. Ik erger me dood, maar dit moest er even uit.


    -

    Hale schreef:
    (...)

    Jij zou ons beliebers nooit snappen....

    Oh man, doe niet zo sad. Ik zal je eens uitleggen hoe het ook kan;

    Ik ben opgegroeit met de muziek van Queen en heb een enorme liefde ontwikkelt voor alle 4 de bandleden, en dan vooral de leadzanger (Freddie Mercury, misschien ooit van gehoord? --') en dit is mijn hele leven zo gebleven. In de laatste 3 jaar al helemaal. Freddie Mercury heeft me geleerd mezelf te zijn en deze band heeft me uit de put geholpen, en om die reden denk ik er zelfs aan een tatoeage te laten zetten.

    Een jaar geleden heb ik de gitarist en drummer van Queen, twee levende legendes Brian May en Roger Taylor ontmoet, en ik beloof je, dat was one of the most amazing things I have ever experienced.

    Maar ik weet dat dat eenmalig was, dat het voor mij superamazing was en dat het gezellig was met hun die dag. Maar ze zijn ONBEREIKBAAR, en ik zal dus hoogstwaarschijnlijk never nooit meer de kans hebben weer met hen te praten.

    Mijn punt is, het heeft niks met "Beliebers snappen"te maken. Het heeft te maken met fucking DOWN TO EARTH blijven en de realiteit in zicht houden.

    OMG ik schaam mezelf dat ik in een topic over Bieber de naam van zoiets legendarisch als Queen laat vallen, maar bon.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 20:15 ]


    ars moriendi

    Ik denk gewoon jaloezie. Jaloers omdat zij met dé Justin Bieber heeft - al weet ik dat er genoeg mensen op Q zijn die haar om andere redenen niet zo mogen -.


    It's time to be happy again.

    Hale schreef:
    (...)

    Jij zou ons beliebers nooit snappen....


    nee, inderdaad niet(cat)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Eyelashes schreef:
    Ja, Selena Gomez. Opeens is ze samen met Justin Bieber gaat iedereen opeens zeiken over d'r. Zijn er ook een paar mensen die het wél leuk vind voor d'r, dat ze samen met iemand is. Ik erger me dood, maar dit moest er even uit.

    idd ik ben supeeerfan van justin (L) en ik gun hem ook gewoon een leven,anders ken die niemand krijgen,dan moet het uit door de fans,dat hoort gwn nieet.
    Als je belieber bent,ben je dat (H)


    btr

    Tortuga schreef:
    (...)
    Oh man, doe niet zo sad. Ik zal je eens uitleggen hoe het ook kan;

    Ik ben opgegroeit met de muziek van Queen en heb een enorme liefde ontwikkelt voor alle 4 de bandleden, en dan vooral de leadzanger (Freddie Mercury, misschien ooit van gehoord? --') en dit is mijn hele leven zo gebleven. In de laatste 3 jaar al helemaal. Freddie Mercury heeft me geleerd mezelf te zijn en deze band heeft me uit de put geholpen, en om die reden denk ik er zelfs aan een tatoeage te laten zetten.

    Een jaar geleden heb ik de gitarist en drummer van Queen, twee levende legendes Brian May en Roger Taylor ontmoet, en ik beloof je, dat was one of the most amazing things I have ever experienced.

    Maar ik weet dat dat eenmalig was, dat het voor mij superamazing was en dat het gezellig was met hun die dag. Maar ze zijn ONBEREIKBAAR, en ik zal dus hoogstwaarschijnlijk never nooit meer de kans hebben weer met hen te praten.

    Mijn punt is, het heeft niks met "Beliebers snappen"te maken. Het heeft te maken met fucking DOWN TO EARTH blijven en de realiteit in zicht houden.

    OMG ik schaam mezelf dat ik in een topic over Bieber de naam van zoiets legendarisch als Queen laat vallen, maar bon.


    ^ Precies

    Dirigible schreef:
    Ik haat er niet, maar ik heb haar nooit leuk gevonden.


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Cayenne schreef:
    Ik heb haar nooit gehaat.. ze heeft soms wel goeie liedjes en acteer leuk ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb haar nooit gemogen :') Niet omdat ze plotseling met Bieber is, want ik mag hem ook niet. Eigenlijk, maken ze het perfecte koppel.


    Olive

    Waarom iemand haten die je niet eens persoolijk kent?


    I love you Tim

    Ik haat haar niet, belange niet. Ik hou van d'r acteren, haar zingen gaat nog maar soms - ik moet eerlijk zijn - als ik hen zo zie komt er natuurlijk jaloezie voorbij. But héy, Ik weet ook dat ik nooit never met Justin zal zijn laat staan met hem spreken. Anyways op dat moment heb ik wel iets van 'argh Selena' maar dat gaat al meteen weg. Het héeft veel met Jaloezie te maken denkik.


    count the blessings

    verkeerde bericht.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 6:53 ]


    Freedom is a length of rope. God wants you to hang yourself with it.

    ik haat haar niet, maar ik vind disney-sterren sowieso niet leuk.
    en ik ben wél blij voor ze, maar ik heb nog wel het idee dat ze hem gaat nakken. (:


    Life is a beautiful struggle

    Ik haat haar helemaal niet, dat heb ik ook nooit gedaan, ik hou van haar.
    Super veel mensen zeggen dat Selena Justin Bieber veranderd, maar dat is niet zo. Het enige wat ze doet is Justin Bieber gelukkig maken, ze laat hem lachen, ze geeft hem liefde, dat ziet iedereen toch.
    Als ze gelukkig zijn met elkaar, dan ben ik daar heel blij om, en dat moet iedereen zijn. Laat hun gewoon gelukkig zijn. En zit niet te klagen over hun relatie.


    I feel guilty after every bite I take.

    Dirigible schreef:
    Ik haat er niet, maar ik heb haar nooit leuk gevonden.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Kan hier alsjeblieft een slotje op?
    Her is irritant als zo'n oud topic steeds weer omhoog wordt geschopt. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"