Hale schreef:
(...)
Jij zou ons beliebers nooit snappen....
Oh man, doe niet zo sad. Ik zal je eens uitleggen hoe het ook kan;
Ik ben opgegroeit met de muziek van Queen en heb een enorme liefde ontwikkelt voor alle 4 de bandleden, en dan vooral de leadzanger (Freddie Mercury, misschien ooit van gehoord? --') en dit is mijn hele leven zo gebleven. In de laatste 3 jaar al helemaal. Freddie Mercury heeft me geleerd mezelf te zijn en deze band heeft me uit de put geholpen, en om die reden denk ik er zelfs aan een tatoeage te laten zetten.
Een jaar geleden heb ik de gitarist en drummer van Queen, twee levende legendes Brian May en Roger Taylor ontmoet, en ik beloof je, dat was one of the most amazing things I have ever experienced.
Maar ik weet dat dat eenmalig was, dat het voor mij superamazing was en dat het gezellig was met hun die dag. Maar ze zijn ONBEREIKBAAR, en ik zal dus hoogstwaarschijnlijk never nooit meer de kans hebben weer met hen te praten.
Mijn punt is, het heeft niks met "Beliebers snappen"te maken. Het heeft te maken met fucking DOWN TO EARTH blijven en de realiteit in zicht houden.
OMG ik schaam mezelf dat ik in een topic over Bieber de naam van zoiets legendarisch als Queen laat vallen, maar bon.
[ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 20:15 ]
ars moriendi