• Ja, Selena Gomez. Opeens is ze samen met Justin Bieber gaat iedereen opeens zeiken over d'r. Zijn er ook een paar mensen die het wél leuk vind voor d'r, dat ze samen met iemand is. Ik erger me dood, maar dit moest er even uit.


    -

    Seel schreef:
    kan mij niet echt veel schelen wat zij doet :')


    And in that moment, we were infinite.

    raplove schreef:
    ik haat haar niet. ik vind alleen dat zij hem veranderd heeft


    I´m nothing special.

    Madagascar schreef:
    Ik heb haar nooit gemogen, ook niet vóór de tijd dat ze met Bieber was. (:


    Kill them with kindness.

    Ik haat haar niet, ik vind haar wel goed! (: Maar ik ben ook niet echt een Justin Bieberfan.


    Love is Big. Love is Small. Love is Great . LOVE IS ALL!

    Positive schreef:
    Idunno, en ik haat haar niet


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik vind Justin en Selena echt heel schattig samen <3


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Ik ben fan van beiden, en ik ga eerlijk zijn, ik was eerder fan van Selena. Ik ben ook een grotere fan van d'r als van Justin. Ben niet eens naar z'n concert geweest. Niemand heeft dan ook maar het récht om d'r te haten, ze kennen haar niet, haar fans weten hoe ze is. Ze verdiend dit niet.

    Cavanaugh schreef:
    Ik ben fan van beiden, en ik ga eerlijk zijn, ik was eerder fan van Selena. Ik ben ook een grotere fan van d'r als van Justin. Ben niet eens naar z'n concert geweest. Niemand heeft dan ook maar het récht om d'r te haten, ze kennen haar niet, haar fans weten hoe ze is. Ze verdiend dit niet.


    Neeenee Selena is een engel:S

    geen idee ik haat dr ook niet vind ze lief samen <'3


    " No!" Jimmy protested.

    Ik hou écht niet van Justin,maar als ze samen gelukkig zijn,moeten de Selena fans toch juist gelukkig zijn?


    All I wanna do is lose control

    - omdat die diehard fans van biebertje denken dat ze ooit met em krijgen ofzo? hahaha.

    ik vind selena dr muziek niets maar ik vind dr geweldig omdat ze met em gaat. heerlijk toch al die zielige diehard fans die gaan janken omdat justin een vriendin heb? hahahaha.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    hooker schreef:
    - omdat die diehard fans van biebertje denken dat ze ooit met em krijgen ofzo? hahaha.

    ik vind selena dr muziek niets maar ik vind dr geweldig omdat ze met em gaat. heerlijk toch al die zielige diehard fans die gaan janken omdat justin een vriendin heb? hahahaha.
    xD


    All I wanna do is lose control

    Ik haatte haar al voordat ze iets met Justin krijgt omdat: ze gewoon een Capsones kut is.
    En nu heeft ze dus met Justin..
    Arme justin (baby)


    Believe.

    Jaloezie.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik vond haar altijd al niks, ze ziet er veel te fake uit.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the