• Ja, Selena Gomez. Opeens is ze samen met Justin Bieber gaat iedereen opeens zeiken over d'r. Zijn er ook een paar mensen die het wél leuk vind voor d'r, dat ze samen met iemand is. Ik erger me dood, maar dit moest er even uit.


    -

    Ik vind het wel leuk voor haar hoor!


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    I don't know her at all ^^


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik ben zelfs kinda fan van haar. Ze is echt een fantastisch persoon en een getalenteerde actrice!

    LittlePirate schreef:
    I don't know her at all ^^

    Wat? O.O

    ik heb GEEN hekel aan dr ik vind dr top juisT!!(A)

    -geen mening-


    All I wanna do is lose control

    Ik vind het echt stom
    Mensen zijn levenloos.
    Net alsof hun reacties er voor zorgen dat zij en Justin uit elkaar gaan.
    Right, nu terug naar realiteit :/
    Justin zal je wss nooit ontmoeten en stel dat je dat doet is de kans 0,000001 dat ie je date.
    Dus stop met de Selena haat -.-


    If you really believe in yourself, you don't have to bring other people down • Quinn Fabray | Glee

    Toetanchamon schreef:
    Ik heb haar nooit gemogen, ook niet vóór de tijd dat ze met Bieber was. (:

    En ik ben een Belieber, en eigenlijk over haar relatie met Justin, boeit me niet echt. Als hij blij is ben ik blij. (:


    And you made me love a little less.

    ik ben blij voor ze, en ik ben blij omdat justin nu blij is. (:
    alleen ik mocht haar sowieso al niet. :')


    Life is a beautiful struggle

    Kijk ik ben geen belieber en ik blij voor haar en JB. Persoonlijk vind ik haar echt geweldig.. haar nummers zijn leuk enzo, haar kledingstijl en al die dingen.


    What's so bad about being different?

    Marrow schreef:
    Ik hou van der, en ik vind het echt irritant van mensen die haar gaan haten voor geen reden.


    Sorry dat ik je stoor maar je hebt telkens een andere mening eerst is ze een slet dan hou je van haar en dan weer een slet, een beetje verwarrend, niet?;3


    Love isn't blind, It's retarded.

    Ik haatte haar zowiso al... :s

    Maarja, iedereen zijn menig!


    If you can dream it, you can do it.

    Marrow schreef:
    Ik hou van der, en ik vind het echt irritant van mensen die haar gaan haten voor geen reden.


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Zij heeft hem niet verandert, hij is opgegroeid. En hoe zou ze hem dan moeten veranderen? Dat hij niet meer om zijn fans geeft? Dat is gewoon omdat hij ook privacy wilt, en over de middelvinger? Vind je het gek als je vriendin word geslagen met een camera en uitgescholden door je fans. I like SMG, en ik vind dat ze super knap is en bij JB hoort. En ik weet niet waarom sommige mensen zich met hun relatie bemoeit, hun leven en ze leven het zoals ze willen.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 20:40 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik haat haar niet & ben ook geen fan.
    Ik heb gewoon niets met haar.


    And in that moment, we were infinite.