• vinden jullie het raar om in je eentje naar de stad te gaan als je wat nodig hebt? make up ofzo
    of gaan jullie altijd met anderen?
    vroeg me af wat jullie daarvan vonden:P


    Expect the unexpected

    Ik vind het helemaal niet raar, als ik iets nodig heb en er kan niemand, ga ik alleen :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik ga zo vaak alleen ;p


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik ga heel vaak alleen,minsten een keer in de 3 weken(bieb). Ik vind het wel fijn alleen te gaan,ik ben niet z'n echte shopper.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Voiceless schreef:
    Ik ga zo vaak alleen ;p


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Amused schreef:
    Ik vind het helemaal niet raar, als ik iets nodig heb en er kan niemand, ga ik alleen :)


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik vind het leuker als er iemand mee gaat, maar als er niemand kan, dan ga ik maar alleen.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik vind het niet raar. Maar ik ga zelf alleen in mn eentje als ik kleine dingen nodig heb (cadeautje, make-up, weet ik veel wat), kleding en schoenen doe ik liever wel met andere erbij :')


    As travars

    Amused schreef:
    Ik vind het helemaal niet raar, als ik iets nodig heb en er kan niemand, ga ik alleen :)


    None but ourselves can free our minds.

    Ik ga meestal met meerderen, maar voor make-up ga ik soms ook wel even snel naar het winkelcentrum


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik ga af en toe wel eens alleen, ja. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik ga vrijwel altijd alleen. Ik haat winkelen en doe dat dan ook op een racetempo, daar heeft niemand zin in, en ik heb geen zin om op andere te wachten, dus ik ga meestal alleen. (:


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik ga zovaak alleen, ik woon op mezelf, en heb niet veel vrienden.. maar ik vind het lekkerder zo, hoef ik niet te wachte op anderen enzow..


    What is youre favo scary movie?

    Ik ga meestal met vriendinnen, maar als niemand kan ga ik gewoon alleen.


    Even a white rose has a black shadow.

    ik vind het niet raar ik ga soms alleen maar meestal wel met andere


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    Amused schreef:
    Ik vind het helemaal niet raar, als ik iets nodig heb en er kan niemand, ga ik alleen :)