• Wat vinden jullie van deze foto? Ik ben het(duhh) maar ik vind hem nogal leelijk maar ik wil wel een nieuwe foto op twitter enz, dus ik zat er aan te denken om deze te doen.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ik vind hem niet mooi en zou een nieuwe trekken.


    -

    Angus schreef:
    Ik vind hem niet mooi en zou een nieuwe trekken.


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    het is je neuspiercing die rood lijkt door de belichting of je hebt een rode neus xD

    [ bericht aangepast op 30 april 2011 - 21:17 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Ik denk dat je een mooiere foto zou kunnen maken (;


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Angus schreef:
    Ik vind hem niet mooi en zou een nieuwe trekken.


    Food.

    Ik zou het niet doen. Het licht is echt heel raar, zodat je er zelf ook een beetje vreemd uit ziet (wat toch niet de bedoeling is, lijkt me).
    Wacht tot morgen, en probeer dan gewoon in daglicht een foto te maken, die vind ik persoonlijk toch beter(als er geen goede camera wordt gebruikt).


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Je moet wat vrolijker kijken;d

    Je moet de belichting wat verbeteren zodat je gezicht niet te licht wordt, en ik zou de camera wat lager zetten. Het bovenste deel van de foto is gewoon achtergrond wat de focus van jou afhaalt.


    ars moriendi

    Voiceless schreef:
    Ik denk dat je een mooiere foto zou kunnen maken (;


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Het lijkt alsof je gezicht licht geeft :x
    Ik zou als ik jou was een nieuwe maken (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Voiceless schreef:
    Ik denk dat je een mooiere foto zou kunnen maken (;

    Kuyt schreef:
    Je moet de belichting wat verbeteren zodat je gezicht niet te licht wordt, en ik zou de camera wat lager zetten. Het bovenste deel van de foto is gewoon achtergrond wat de focus van jou afhaalt.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Je bovenste stuk wat afsnijden, dan is ie mooi (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Voiceless schreef:
    Ik denk dat je een mooiere foto zou kunnen maken (;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Kuyt schreef:
    Je moet de belichting wat verbeteren zodat je gezicht niet te licht wordt, en ik zou de camera wat lager zetten. Het bovenste deel van de foto is gewoon achtergrond wat de focus van jou afhaalt.


    We accept the love we think we deserve.