• Ahooi iedereen,

    Zoals jullie weten ben ik een creativeling zoals vele onder jullie!
    Maar waarmee moeten jullie precies helpen?
    Wel ik schrijf liedjes => dat weten jullie bijna allemaal ondertussen al
    en ik cover ook maar dat is een detail!

    Laat deze volgende dingen aan vele van je vrienden horen en zeg dat ze reacties moeten achterlaten (wel niet te grof maar als je het slecht vind mag je het natuurlijk wel zeggen) want uit deze commentaar leer ik veel!

    1.
    Eerste eigen lied: My prince charming


    2. Tweede eigen lied: You

    3. Cover: Where are you now

    4. Cover: This is me piano version

    Laat deze zien aan mensen dat is dus mijn bedoeling! Heb je bijvoorbeeld een idee voor de videoclip van een van mijn liedjes of wil je mij iets horen coveren of een thema geven om een liedje over te schrijven? Laat het dan hier maar weten of op youtube zelf! Quizlettertjes ik weet dat jullie geweldige mensen zijn, maar bewijs het nog één maal!

    [ bericht aangepast op 30 april 2011 - 16:23 ]

    Eerlijk gezegt vind ik je stem niet echt..
    Maar dat is mijn mening.

    Supposed schreef:
    Eerlijk gezegt vind ik je stem niet echt..
    Maar dat is mijn mening.

    Oke bedankt om te luisteren en te kijken :) laat ze zeker aan andere horen he :)

    Supposed schreef:
    Eerlijk gezegt vind ik je stem niet echt..
    Maar dat is mijn mening.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    LENI schreef:
    (...)

    ook jij bent bedankt om te luisteren :) ^^

    ik vind je liedjes erg mooi, mooie muziek& mooie tekst,,

    alleen je zang vind ik wat minder.. misschien helpt het als je op zangles gaat?

    succes!


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    Untold schreef:
    ik vind je liedjes erg mooi, mooie muziek& mooie tekst,,

    alleen je zang vind ik wat minder.. misschien helpt het als je op zangles gaat?

    succes!


    ja zangles helpt vast wel dank je om te luisteren en laat ze zeker aan andere mensen horen :) ^^

    Je liedjes zijn erg mooi maar qua stem denk ik dat je misschien nog wat moet oefenen.. maar wel knap dat je zo voor ons durft te zingen en je eigen liedjes zijn zeker mooi!


    “Love is a contradiction.”

    Nuggets schreef:
    Je liedjes zijn erg mooi maar qua stem denk ik dat je misschien nog wat moet oefenen.. maar wel knap dat je zo voor ons durft te zingen en je eigen liedjes zijn zeker mooi!

    Dank je :) ^^ zoals ik tegen iedereen al zeg laat ze ook aan andere mensen horen :) en volgens mij ben jij wel een leuke verhalen schrijfster?

    Nuggets schreef:
    Je liedjes zijn erg mooi maar qua stem denk ik dat je misschien nog wat moet oefenen.. maar wel knap dat je zo voor ons durft te zingen en je eigen liedjes zijn zeker mooi!


    We accept the love we think we deserve.

    aparte stem, ik weet niet of ik hem mooi of niet vind maar hij is in elk geval wel anders dan de meeste stemmen die ik hoor ^-^
    Nieuwe soorten stemmen zijn wel goed hoor^-^, dan hoor je nog eens wat nieuws


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    StarWind schreef:
    aparte stem, ik weet niet of ik hem mooi of niet vind maar hij is in elk geval wel anders dan de meeste stemmen die ik hoor ^-^
    Nieuwe soorten stemmen zijn wel goed hoor^-^, dan hoor je nog eens wat nieuws

    haha dank je :)

    vezz schreef:
    (...)
    haha dank je :)

    Graag gedaan(A)
    its just my opinion


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    You vind ik mooi!


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Calm schreef:
    You vind ik mooi!

    Dank je :) laat het zeker horen aan vele mensen :) ^^

    Ik vind het moooi(:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.