• okee wat vinden jullie?
    mijn (ex) vriend is 2 weken geleden overleden aan zelfmoord.
    ik mis hem echt verschrikkelijk en dus ben ik van plan om een tattoo te nemen ter ''nagedachtenis'' aan hem.
    ik zat te denken aan een engeltje op mijn rechter schouderblad en dan de datum erbij van wanneer hij is overleden.
    Wat zeggen jullie doen of niet doen?


    /

    Ik zou het niet doen. Misschien een foto op je kamer. Maar als je straks een nieuwe vriend krijgt. Bovendien is een tattoo nogal schadelijk voor je lichaam...


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik vind het wel een heel mooi idee (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Is dat die jongen die jou beschuldigde van zijn zelfmoord? If so; daar moet je geen tattoo voor nemen. Die verdient het niet.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Omniscience schreef:
    Ik vind het wel een heel mooi idee (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ja, ik zou wel zoiets doen, maar dan wel klein en bescheiden.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ik zou het niet doen, misschien krijg je er later spijt van dat je die tattoo hebt genomen.

    Prongs schreef:
    Is dat die jongen die jou beschuldigde van zijn zelfmoord? If so; daar moet je geen tattoo voor nemen. Die verdient het niet.

    ja dat is hem, maar ik mis hem best wel erg nu die echt wegweg is


    /

    PrincesSnape schreef:
    Ik zou het niet doen. Misschien een foto op je kamer. Maar als je straks een nieuwe vriend krijgt. Bovendien is een tattoo nogal schadelijk voor je lichaam...


    We accept the love we think we deserve.

    Prongs schreef:
    Is dat die jongen die jou beschuldigde van zijn zelfmoord? If so; daar moet je geen tattoo voor nemen. Die verdient het niet.

    Dat wist ik niet. Maar dan zou ik hem niet nemen, hoe erg je hem misschien ook mist -sorry, als het bot klinkt-
    Maar je kunt toch ook een foto ophangen of iets anders?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Het is een heel gaaf en lief idee, maar ik zou het niet doen. Het is nog zo vers; logisch dat het dan heftig voor je is. Maar dat gaat over, en dan heb je misschien spijt dat je het gedaan hebt.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    JongEnBlond schreef:
    Het is een heel gaaf en lief idee, maar ik zou het niet doen. Het is nog zo vers; logisch dat het dan heftig voor je is. Maar dat gaat over, en dan heb je misschien spijt dat je het gedaan hebt.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    JongEnBlond schreef:
    Het is een heel gaaf en lief idee, maar ik zou het niet doen. Het is nog zo vers; logisch dat het dan heftig voor je is. Maar dat gaat over, en dan heb je misschien spijt dat je het gedaan hebt.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    xMariss schreef:
    (...)
    ja dat is hem, maar ik mis hem best wel erg nu die echt wegweg is

    Ik geloof best dat je hem mist, maar hij heeft je écht willen kwetsen. Wil je die herrinnering echt voor de rest van je leven op je huid?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Misschien wel een tekening (het engeltje),
    maar de datum doe je eventueel best niet,
    als je later een nieuwe vriend hebt...
    Of voor later...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Niet doen!
    Wat, als je een nieuwe vriend krijgt, dit krijg je nooit meer weg!
    Als je het wel doet zou ik iets dat in teken staat voor hem en voor iets anders, dan kan als de eerste reden weg valt, ook nog voor iets anders staan.
    Dit is gewoon een zware periode in je leven, maar die moet je achter je laten
    x


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right