• Klikerdeklik :')


    I need you like a heart needs a beat

    Dat is echt niet live hé.

    Conspiracy schreef:
    Dat is echt niet live hé.

    Weet ik :') da valt wel op.
    Maar de peformance vond ik wel goed :)


    I need you like a heart needs a beat

    ForeverNow schreef:
    (...)
    Weet ik :') da valt wel op.
    Maar de peformance vond ik wel goed :)

    Ja klopt ;D
    ik dacht gewoon omdat er live bovenstond dat hier iedereen dat ook echt zou geloven :'D

    Bill zingt nooit live in tv-shows. Doet bijna geen een artiest. Maar hun performance is weer awesome!^^


    -

    Volgens mij is dit wel live hoor! Dit is absoluut niet de cd versie, ik denk dat dit wel live is.


    -

    Everlasting schreef:
    Volgens mij is dit wel live hoor! Dit is absoluut niet de cd versie, ik denk dat dit wel live is.


    Ja, ik dacht dat ook zo een beetje. Dat ge-ooh (weet niet hoe ik het moet verwoorden) in de strofes zijn er niet. Maar dat kan je nog steeds weg doen.. Oké, nu ben ik aan het twijfelen. ><


    You'll never dream alone. <3

    BoIsRawr schreef:
    (...)

    Ja, ik dacht dat ook zo een beetje. Dat ge-ooh (weet niet hoe ik het moet verwoorden) in de strofes zijn er niet. Maar dat kan je nog steeds weg doen.. Oké, nu ben ik aan het twijfelen. ><

    Ja ok, maar in het refrein hier hoor je heel duidelijk de zin 'so why do I keep loving you' in de cd versie is dat minder hoorbaar.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2009 - 10:47 ]


    -

    Everlasting schreef:
    (...)
    Ja ok, maar in het refrein hier hoor je heel duidelijk de zin 'so why do I keep loving you' in de cd versie is dat minder hoorbaar.


    Ja, dat is waar. Maar.., zijn stem is hier ook meer hoorbaar dan op de cd versie. Dat vind ik toch. Maar, ik denk dat ze meestal ook nog andere versies van een bepaald lied hebben, zodat het minder opvalt dat ze playbacken.


    You'll never dream alone. <3

    Ik heb de Engelse versie nooit echt volledig beluisterd, maar dit is volgens mij live. ^^


    Let the Night embrace you

    BoIsRawr schreef:
    (...)

    Ja, dat is waar. Maar.., zijn stem is hier ook meer hoorbaar dan op de cd versie. Dat vind ik toch. Maar, ik denk dat ze meestal ook nog andere versies van een bepaald lied hebben, zodat het minder opvalt dat ze playbacken.

    Hmm, dat denk ik niet dat kost te veel geld denk ik. Najha, ik denk toch echt dat het live is, en als dat dus zo is, is zijn stem nog beter live geworden!^^


    -

    Volgens mij is het wel live. :')


    ok

    En Tom heeft het koud, denk ik 8D.


    ok

    ik snap niet wrm ze in Duitsland de Engelse versie zingen en in Finland de Duitse; het logische zou omgekeerd zijn, maar wathever :X

    die zoomt op het begin super erg in op bill zeg x]

    waarom zingen ze eigenlijk in finland de duitse en in duitsland zelf de engelse? x'D
    dat is wel raar eigenlijk (A)

    Wat heeft hij weer een mooi gevogelte op zijn schouders liggen.


    I'd rather go naked than wear fur.