• Ja, wat je vervelend vind of zo iets van een Quizletter.
    Dit topic is niet bedoeld voor ruzie.
    Soms lucht het gewoon op, wij hebben het laatst ook op school gedaan.
    Geloof me, het werkte.

    Edit: Noem misschien beter geen naam.

    [ bericht aangepast op 30 april 2011 - 15:13 ]

    Ik vind niets vervelend, of toch niets dat me op dit moment te binnen schiet. (: Maar het is sowieso wel handig om geen namen te noemen, denk ik.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Misschien is het beter als je dan naar de persoon zelf gaat i.p.v. dat je het hier dropt, want ik ben bijna zeker dat 't uitdraait op ruzie.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dit gaat fout,niet kwaad bedoelt,je bedoelt het goed maar ik ben bang dat het fout gaat.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik haaaat dat ik niks kan doen vandaag! --
    ik ga niks zeggen over iemand op Q of ik krijg weer ruzie.

    [ bericht aangepast op 30 april 2011 - 15:13 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Silmarillion schreef:
    Misschien is het beter als je dan naar de persoon zelf gaat i.p.v. dat je het hier dropt, want ik ben bijna zeker dat 't uitdraait op ruzie.

    Mee eens!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik gooi hier even een slotje op ^^


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik ken iemand en die zegt dan dat wij met niveau enzo wat lager zitten maar zelfs doet die best kattig en kinderachitg als het om gedrag gaat echt irritant D: (niet van quizlet)


    Shoganai i ne~