• Members of the WAG-gang
    Mourinho - Lynn - WAG van Xavi.
    Nerazzurri - Kim - WAG van Wesley Sneijder.
    RxSergioJan - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Tuilla - Elena - WAG van David Villa.
    Beckham - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner.
    Azza - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Rumour - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Megalomania - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Lionel - Amber - WAG van Lionel Messi.
    4xFabregas - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.




    Ik wens jullie WAG's een leuke vakantie! En niet teveel achter de jongens aanzitten, want dat vinden jullie voetie's niet zo leuk!

    En voor de mensen die mij gaan missen:
    Hier zijn wij (Ik) te volgen in Zweden. - Foto's/filmpjes volgen gauw.

    [ bericht aangepast op 30 april 2011 - 17:01 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Oh, we hebben het over school dinges. Gehehe. Ik hoor op Havo te zitten, dat zij mijn mentrix ook, en nu zit ik in VMBO kader, HAHA. Waarom? Omdat ik dacht dat TL en Havo te hoog voor mij zouden zijn en stiekem had ik geen zin om mijn best te doen. Daarom, en nu met VMBO kader, en dan in de richting van de Zorg vind ik het alsnog heel erg leuk en ik hoef me niet uit de naad te werken dus tja (: Ik heb ook maar één keer in de maand een toets of zo, en met toetsen leer ik nooit, ik wil het wel maar ik ben er te lui voor. En waarom leren als ik toch wel voldoende haal? (krul)
    Op rekengebied hoor ik op praktijkonderwijs zelfs, op taalgebied op VWO, kan je nagaan.

    1 keer in de maand toets?
    Ik heb er dagelijks 3 of meer zelfs. Ik haat ons systeem nu ook.

    [ bericht aangepast op 30 april 2011 - 9:56 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Goeiemorgend


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Hoi Lynn (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hoi Anne!
    Is Reina van de aardbol verdwenen ofzo?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Heeey Lynn (:


    Tears are words the heart can't say.

    ''Good''morning (:


    Everything is worse without music.

    4xFabregas schreef:
    1 keer in de maand toets?
    Ik heb er dagelijks 3 of meer zelfs. Ik haat ons systeem nu ook.

    Ja, je zou mijn agenda eens moeten zien. 'Zoek de toetsen' nou je vind er weinig, en ja ik schrijf ze allemaal op. Maar we hebben er facking weinig. En als we een toets krijgen, één keer in de zoveel tijd, dan moeten we maar twee bladzijdes ergens van leren, dat is toch niet normaal? En nog slagen mensen erin om een onvoldoende te krijgen. Alleen van wiskunde krijgen we er meer, in dat vak ben ik ook zo dramatisch slecht, maar ja, dat zal nooit veranderen, zo lang ik in de andere vakken maar steengoed ben en dat ben ik (;

    Nerazzurri schreef:
    (...)
    Ja, je zou mijn agenda eens moeten zien. 'Zoek de toetsen' nou je vind er weinig, en ja ik schrijf ze allemaal op. Maar we hebben er facking weinig. En als we een toets krijgen, één keer in de zoveel tijd, dan moeten we maar twee bladzijdes ergens van leren, dat is toch niet normaal? En nog slagen mensen erin om een onvoldoende te krijgen. Alleen van wiskunde krijgen we er meer, in dat vak ben ik ook zo dramatisch slecht, maar ja, dat zal nooit veranderen, zo lang ik in de andere vakken maar steengoed ben en dat ben ik (;

    Wow dat is best wel weinig, wij hadden altijd om de twee/drie hoofdstukken een toets behalve bij wiskunde en biologie om het hoofdstuk, en dan moeten we ook echt alles leren :')


    Everything is worse without music.

    Ben ik weer. Nieuwe oortjes voor mijn mp3 en nog bij de Etos geweest. Dus ik ga nu met mijn mp3 aan de gang, en dan mijn Azza story online zetten. (Daar ga ik aan schrijven als ik terug kom, misschien vandaag de proloog.)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Mourinho schreef:
    Hoi Anne!
    Is Reina van de aardbol verdwenen ofzo?


    Gister was ze de hele dag weg, maar vandaag zou ze komen, denk ik.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nerazzurri schreef:
    (...)
    Ja, je zou mijn agenda eens moeten zien. 'Zoek de toetsen' nou je vind er weinig, en ja ik schrijf ze allemaal op. Maar we hebben er facking weinig. En als we een toets krijgen, één keer in de zoveel tijd, dan moeten we maar twee bladzijdes ergens van leren, dat is toch niet normaal? En nog slagen mensen erin om een onvoldoende te krijgen. Alleen van wiskunde krijgen we er meer, in dat vak ben ik ook zo dramatisch slecht, maar ja, dat zal nooit veranderen, zo lang ik in de andere vakken maar steengoed ben en dat ben ik (;

    Euhm in mijn agenda moet je niet zoeken. Elke dag staat bijna volledig vol. Leerkrachten zeggen dan maar, je zit in ASO, wel dan ga je nu ook niet zeuren voor die toetsen en anders zak je maar. Daarme dat ik heel veel tijd in leren steek, en gelukkig toch met heel goede resultaten thuiskom. 2 blz? Euhm bij mij gaat het toch meestal om een minimum van 15 blz.

    [ bericht aangepast op 30 april 2011 - 10:15 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Beckham schreef:
    Ben ik weer. Nieuwe oortjes voor mijn mp3 en nog bij de Etos geweest. Dus ik ga nu met mijn mp3 aan de gang, en dan mijn Azza story online zetten. (Daar ga ik aan schrijven als ik terug kom, misschien vandaag de proloog.)


    Yeah!:Y)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    4xFabregas schreef:
    (...)
    Euhm in mijn agenda moet je niet zoeken. Elke dag staat bijna volledig vol. Leerkrachten zeggen dan maar, je zit in ASO, wel dan ga je nu ook niet zeuren voor die toetsen en anders zak je maar. Daarme dat ik heel veel tijd in leren steek, en gelukkig toch met heel goede resultaten thuiskom. 2 blz? Euhm bij mij gaat het toch meestal om een minimum van 15 blz.


    Ik doe alles voor een toets van 15 bladzijdes. Meestal gaat het bij ons om complete boeken-,-' En nu moet ik voor me examens voor bijna alle vakken op zijn minst 2 boeken in mijn kop stampen. Voor economie zelfs 6 van 80 blz per stuk.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Zal ik als titel doen: "A Royal soccer story?" of "Royal soccer" of "Aaron and Maddy"


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus