• Members of the WAG-gang
    Mourinho - Lynn - WAG van Xavi.
    Nerazzurri - Kim - WAG van Wesley Sneijder.
    RxSergioJan - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Tuilla - Elena - WAG van David Villa.
    Beckham - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner.
    Azza - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Rumour - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Megalomania - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Lionel - Amber - WAG van Lionel Messi.
    4xFabregas - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.

Ik wens jullie WAG's een leuke vakantie! En niet teveel achter de jongens aanzitten, want dat vinden jullie voetie's niet zo leuk!

En voor de mensen die mij gaan missen:
    Hier zijn wij (Ik) te volgen in Zweden. - Foto's/filmpjes volgen gauw.

[ bericht aangepast op 30 april 2011 - 17:01 ]

“She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

Ghehehe, ik leer nu halve dagen ongeveer, dan heb ik ook nog tijd voor mezelf (:

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

Ik haat leren, ik heb nog nooit geleerd

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

Ghehehe, ik zeg altijd 1 week van te voren dat ik ga leren en dan lees ik het s'avonds door ofzo. Maar voor de examens wil ik wel wat doen, anders worden mijn 7ens opeens 6jes.

Ach, ik heb ook niet voor tentamens geleerd en daar maar twee onvoldoendes gehaald

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

Ik haal ook bijna nooit onvoldoendes. Vorig jaar had ik er geen en dit jaar maar 3, en dan zijn het 5,iets dingen (:

Slimmerik (nerd)

Ghehehe, ik hoor niet op de HAVO daarom is het voor mij zo makkelijk (: De meeste leren kei goed en hebben lager dan mij (:

Ik hoor niet op TL maar op HAVO en als ik goed leer zoals je moet leren kan ik VWO, maar ik haat leren :Y)

Ik had op VWO gezeten als ik nooit een slaapstoornis zou hebben gehad. Dat heeft gewoon mijn hele leven kapot gemaakt.

Slaapstoornis?

Goodmorning girls (cool)

Ik ga eten, tot zo <3

Jup, ik lag eerst 1 uur per nacht wakker en dat is langzaam opglopen tot 4 uur. Daar kreeg ik nog een depressie bij. Heeft in totaal 3 jaar geduurd, maar door medicijnen ben ik nu helemaal genezen enzo (:

Hoi Kim (:
    Eet smakelijk, Elena.

Heey Kim en tot zo Elena. (:

Ik ga eerst wat proberen schrijven nu;

Tears are words the heart can't say.