• Ik heb het over Lindsay Lohan
    Ik ben op een of andere manier op haar muziek gekomen op YT en man die kan echt goed zingen. En acteren ook zo spijtig dat ze op het slechte pad is geraakt echt waar

    Wat vinden jullie van haar?
    En kennen jullie nog zulke mensen?


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Wat is er met der?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Zij heeft toch een eetstoornis (gehad)?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik mag haar echt niet en ja, ze heeft het voor zichzelf dik verpest.
    Het is echt zonde! Maar het is haar eigen schuld.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Ik heb idd een tijd niks meer van haar gehoort. Maarja het gebeurd gewoon met dat soort mensen, sommige kunnen het handelen en sommige niet zoals haar.


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Calm schreef:
    Wat is er met der?

    Ze zit aan de drugs en alcohol verslaafd enzo


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik vind het echt super erg!Ik heb begin toen ze nog in mean girls enzo meespeelde was ze echt schattig maar nu...
    Trouwens Miley Cyrus begint een beetje op het zelfde pad als Lidsay te gaan


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Canibal schreef:
    Ik vind het echt super erg!Ik heb begin toen ze nog in mean girls enzo meespeelde was ze echt schattig maar nu...
    Trouwens Miley Cyrus begint een beetje op het zelfde pad als Lidsay te gaan


    Vind ik ook ik hoop dat ze haar herpakt miley


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Dus alleen omdat ze drugs gebruikt heeft, en alcohol problemen heeft, is ze op het slechte pad? *trekt wenkbrauw op*

    Hebben jullie misschien erbij nagedacht dat ze er een goede reden voor zou kunnen hebben?

    En bovendien, als iemand zo'n problemen heeft, moet je die persoon juist blijven steunen, en niet laten vallen omdat het even wat moeilijk gaat.
    Tenminste, dat vind ik.

    Maar goed, ieder zijn eigen mening. (: Ik geef toe dat ik niet alles weet, wat er gaande is geweest, maar om alleen iemand te 'haten' bij gebrek aan een beter woord, vind ik onzin.

    Maar, zoals k net al zei, ieder zijn eigen mening. =)


    Real friends are hard to find, but even harder to keep.

    Ik vind het ook zonde ja.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Canibal schreef:
    Ik vind het echt super erg!Ik heb begin toen ze nog in mean girls enzo meespeelde was ze echt schattig maar nu...
    Trouwens Miley Cyrus begint een beetje op het zelfde pad als Lidsay te gaan

    Waar slaat dat nou weer op? Miley gaat de kant van drugs en alcohol niet op. Ze draagt alleen een beetje bloter, wow wat dramatisch

    SHADOWx schreef:
    Dus alleen omdat ze drugs gebruikt heeft, en alcohol problemen heeft, is ze op het slechte pad? *trekt wenkbrauw op*

    Hebben jullie misschien erbij nagedacht dat ze er een goede reden voor zou kunnen hebben?

    En bovendien, als iemand zo'n problemen heeft, moet je die persoon juist blijven steunen, en niet laten vallen omdat het even wat moeilijk gaat.
    Tenminste, dat vind ik.

    Maar goed, ieder zijn eigen mening. (: Ik geef toe dat ik niet alles weet, wat er gaande is geweest, maar om alleen iemand te 'haten' bij gebrek aan een beter woord, vind ik onzin.

    Maar, zoals k net al zei, ieder zijn eigen mening. =)


    Ik zeg toch niet dat ik haar haat ik steun haar juist ik wil echt dat ze op het goede pad weer raakt ik ben zelf fan aan het worden


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ze stak mij altijd tegen en ik vond haar liedjes niet mooi. Echt erg vind ik het dus niet. :') En ze heeft het uiteindelijk ook aan haar zelf te danken dat ze is gaan ontsporen.

    Ik vond haar altijd zo'n goed actrice. Het is erg jammer.
    Maar ja, het is altijd jammer als mensen op het verkeerde pas raken.


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    SweetPea schreef:
    Ik vond haar altijd zo'n goed actrice. Het is erg jammer.
    Maar ja, het is altijd jammer als mensen op het verkeerde pas raken.


    Dat is waar


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"