• Ik liep vanmiddag naar de Hoogvliet. En daar stond een dronken man (ik gok begin 50) met een jongetje (denk een jaar of 10/11) Die man stond met een flesje bier in zn hand mensen die langs kwamen lopen uit te schelden en tegen de prullenbak aan te schoppen. Het jongetje stond er een beetje beschamend achter. Ik weet niet of hij bij die man hoorde maar zo leek het.

    Even om dit topic nuttig te houden, wat zouden jullie doen? Ik vond het namelijk best zielig voor het jongetje, en misschien zelfs wel gevaarlijk omdat die man al best agressief was.


    EDIT; Die titel is een beetje gek, sorry :3

    [ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 19:08 ]


    'how matter talented you are not everybody's going to like you but that's life, just stay strong' - justin bieber

    Mijn wenkbrauwen optrekken, denken: 'wat raar, maar het zal wel' en doorlopen. Like ik kan daar niks aan doen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Oh, zo was mijn vader vroeger ook. Hatelijk.
    Ik zou er geen aandacht aan besteden, denk ik.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Openbaar dronkenschap is sowieso strafbaar. Ik had gewoon doorgelopen, je weet niet wat je kan verwachten van dronken mensen.


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

    Waarschijnlijk was het zijn vader. Arm kind.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Submission schreef:
    Waarschijnlijk was het zijn vader. Arm kind.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Niks, dadelijk mept die man me met dat flesje.


    Food.