• haaai,
    ik heb vakantie over een half uurtje.
    hmmm,heerlijk uitslapen!!
    wat vinden jullie eigenlijk van vakantie?
    heb je er al wellis wat geks in meegemaakt?
    :P:P:P:P:P:P



    EDIT:
    en nu heb ik zomervakantie!!!
    jeeej

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 21:33 ]


    Where words fail, music speaks

    Vakantie is heerlijk, hoewel.. Ik ga toch liever naar school. Ik vind mijn vak namelijk geweldig om te doen. <3

    Vakantie is leuk om aan Q. te werken, voor de rest hangen met vrienden. Elke vakantie gebeurt er iets fucked ups. 8D


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Maartje jij moet je met school bezig houden en niet met quizlet,.. Foei!(N) dit geld dus niet voor mij (A)

    [ bericht aangepast op 29 april 2011 - 13:39 ]


    Only those who listen can hear

    maar ik ga deze vakantie weinig doen ;'D


    Only those who listen can hear

    Ja ik vind het geweldig, Vorig jaar in de zomer was ik met Silvana, Robbie en nog 3 anderen (2 jongens en 1 meisje)aan het kamperen dus Ik, Lisette en Silvana liggen in een tent samen.

    Belt iemand mij ik neem op, zo'n vage gek zeg dat ik uit die tent moet komen dus ik doe dat. Springt er iemand bovenop mij toen gooide ik hem eraf in het water, bleek het m'n broer te zijn 0.o

    Maar hij zweerde dat hij niet had gebeld en hij had zelfs alle uitlisten laten zien.


    Firm believer of all that is magic

    Necrophiliac schreef:
    Vakantie is heerlijk, hoewel.. Ik ga toch liever naar school. Ik vind mijn vak namelijk geweldig om te doen. <3

    Vakantie is leuk om aan Q. te werken, voor de rest hangen met vrienden. Elke vakantie gebeurt er iets fucked ups. 8D

    wat doe je dan??


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    She schreef:
    (...)
    wat doe je dan??


    Ik doe een opleiding Audio-Visueel, ofwel geluid, licht, camera, beelden monteren, scripts schrijven, etc. ^^ We zijn nou bezig aan een talkshow waar ik het geluid moet doen, dus da's vet nice. <3


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik hou van vakantie, dan ga ik vaak leuke en gekke dingen doen die voortkomen uit verveling :')
    En als ik ergens op vakantie ga, dan vermaak ik me altijd wel. Dit jaar gaat echt geweldig worden!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    BlackHell schreef:
    Maartje jij moet je met school bezig houden en niet met quizlet,.. Foei!(N) dit geld dus niet voor mij (A)

    haha je kent me ;)


    Where words fail, music speaks

    Ik heb sinds woensdag vakantie. <3


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik heb dr best wel zin in, alleen diegene waarop ik verliefd ben moet ik een heleweek Missen XD naja, ik ga naar Centerparks dus het word wel mega gezellig

    =D i love vacation


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    ik heb geen vakantie =(


    It's going to be difficult, but not impossible.

    en dan nu...
    zomervakantiE!


    Where words fail, music speaks

    ik hou van vakantie, zéker van deze vakantie! bij mij is het al een tijdje bezig, en ik heb echt al een heleboel nieuwe, leuke mensen leren kennen, die nu vrienden zijn :'D ik dacht dat ik me constant ging vervelen, maar dat is echt NIET het geval (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."