• Ik heb gister avond mijzelf weer gesneden. Ik heb er nu best wel veel spijt van, maar eerlijk, het voelde wel heel erg fijn. Ik weet niet wat ik moet doen. Ik kan nog littekens zien, al waren het niet echt sneden maar meer krassen.
    Om deze topic nuttig te maken wil ik graag jullie raad...
    Ik weet het is niet slim, en ik had mezelf belooft het niet meer te doen, ik had gezworen. Maar wat moet ik nou doen, en hebben jullie wel eens iets gedaan waar jullie nu heel veel spijt van hebben?

    Ten eerste, wat je doet is heel slecht en het betekent eigenlijk dat je hulp nodig hebt. -niet rot bedoelt-. Heb je het eigenlijk wel aan je ouders verteld, of aan iemand die je vertrouwt? Zo kan het echt niet langer doorgaan en je zult later ook veel spijt krijgen van het feit dat je jezelf hebt gesneden...-waarschijnlijk zie je de littekens dan nog-.
    Dus kortom: Vertel het aan je ouders of iemand die je vertrouwt, als je dit niet doet komen daar meer problemen van! Geloof me, door erover te praten voel je je een stuk beter. -ik spreek uit ervaring-.
    Sterkte! (flower)

    [ bericht aangepast op 29 april 2011 - 20:20 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Ceyda, je moet gewoon afkicken ja, het is niet goed voor je..


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    michellexoxo schreef:
    Iedereen heeft wel eens iets gedaan waar die spijt van heeft.
    Ik denk dat het belangrijk is dat je duidelijk hebt voor jezelf dat je er spijt van hebt. En mocht je weer de neiging hebben denk dan aan dat moment. Ik denk dat het ook goed is om over te praten, of over te schrijven dat je het wel kwijt kan. En met andere kan delen. Verder zou ik niet weten wat je anders moet doen..


    I´m nothing special.

    Okè, als je het je ouders vertelt hou in gedachten dat ze niet allemaal begrijpend en lief zijn, ze kunnen bijvoorbeeld ook héél boos worden en je gewoon het huis uitschoppen :'D Just sayin.

    [ bericht aangepast op 29 april 2011 - 22:40 ]

    Graphics schreef:
    (...)

    dat is mijn persoonlijke mening.
    als je er niet van gedient bent dan moet je deze topic niet maken.

    Ik was die vriendin die jou commentaar leverde. Luister, het is niet zo makkelijk als je denkt. Dus wat nou topic starten? Ze wilt toch hulp of niet? Als je toch niks beters te zeggen hebt, zeg dan gewoon HELEMAAL niks D:


    We accept the love we think we deserve.

    Amaryllis schreef:
    (...)

    je doet het om de innerlijke pijn te verdringen, door jezelf lichamelijk pijn te laten voelen. het voelt tegelijk als een opluchting. jezelf snijden is een soort wanhoopsdaad, je weet het gewoon niet meer, het is ook iets impulsief, je denkt er gewoon niet bij na. daarna komt het schuldgevoel pas. en dit is dan weer mijn mening. (:

    on-topic; meid ik weet wat je doormaakt, ik had mezelf ook beloofd om te stoppen en dat heb ik amper drie weken volgehouden. keep your head held high sweetheart, we're there for you. (flower)


    Dankje, en voor iedereen. Ik doe het niet om aandacht. Ik bedoel ik zit volgens mij in een fase met verwaaring dat iedereen heeft gehad. Maar echt Amaryllis bedankt, echt ik waardeer het echt dat je er wel voor me bent..(flower)

    Graphics schreef:
    (...)

    dat is mijn persoonlijke mening.
    als je er niet van gedient bent dan moet je deze topic niet maken.


    Ik maak het het wat dan nog?
    Ik vraag om raad niet om hier afgekat te worden jah!
    Als jij in een probleem zit en je hebt echt hulp nodg zal jij het toch ook niet leuk vinden om dat te horen of wel?

    Misschien moet je er met iemand,zoals een vriendin over hebben. Volgens mij heeft dat een vriendin van mij geholpen,zij deed het ook en toen heb ik haar laten beloven het nooit meer te doen,verder heb ik haar natuurlijk bijgestaan met de reden en nu doet ze het niet meer.
    Ik weet dat het moeilijk is,ik doe/deed ook iets dat hier op lijkt,maar misschien help het.
    Anders probeer niet aan de dingen te denken waardoor je het wilt doen en blijft uit de buurt van messen e.d. als je alleen bent en je kut voelt.
    Ik weet dat het heel moeilijk is maar wie weet helpt het.
    Als je het niet aan een bekende durft te vertellen,misschien wel aan iemand van hier? Iemand die je niet kent en nooit tegenkomt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Bayla schreef:
    (...)

    Dankje, en voor iedereen. Ik doe het niet om aandacht. Ik bedoel ik zit volgens mij in een fase met verwaaring dat iedereen heeft gehad. Maar echt Amaryllis bedankt, echt ik waardeer het echt dat je er wel voor me bent..(flower)


    hej, echt geen probleem en als je over iets wilt praten of gewoon eens wat stoom moet aflaten tegen iemand mag je dat altijd doen, op welk uur dan ook (:
    ik weet precies waar je door gaat, en nja ik weet gewoon hoe je,je voelt en als je eens iemand de huid wilt volschelden doe je ook maar, ik kan er wel tegen


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    BrightMe schreef:
    Ten eerste, wat je doet is heel slecht en het betekent eigenlijk dat je hulp nodig hebt. -niet rot bedoelt-. Heb je het eigenlijk wel aan je ouders verteld, of aan iemand die je vertrouwt? Zo kan het echt niet langer doorgaan en je zult later ook veel spijt krijgen van het feit dat je jezelf hebt gesneden...-waarschijnlijk zie je de littekens dan nog-.
    Dus kortom: Vertel het aan je ouders of iemand die je vertrouwt, als je dit niet doet komen daar meer problemen van! Geloof me, door erover te praten voel je je een stuk beter. -ik spreek uit ervaring-.
    Sterkte! (flower)


    Eerlijk ik vind zelf ook dat ik hulp nodg heb! Er zijn zelf nog ergere dingen dan dit. Maar ik ga al naar een psygiater, maar ik wou gewoon wat raad van jullie. Jullie zijn toch echt meer van mijn leeftijd zegmaar, miss dat mijn leeftijdgenoten mij beter gingen berijpen dan ouderen in de 40 en nee ik heb het niet met mijn ouders of gehad eigenlijk ouder want ik heb geen vader, nee eigen heb ik wel een vader alleen ken ik hem niet.

    Amaryllis schreef:
    (...)

    hej, echt geen probleem en als je over iets wilt praten of gewoon eens wat stoom moet aflaten tegen iemand mag je dat altijd doen, op welk uur dan ook (:
    ik weet precies waar je door gaat, en nja ik weet gewoon hoe je,je voelt en als je eens iemand de huid wilt volschelden doe je ook maar, ik kan er wel tegen



    Ik ben niet echt het persoon die somaar uit stress iemand gaat uitschelden. Ik sla meer dan in een kussen en gil het uit en barst dan in tranen uit terwijl ik mijn haren eruit probeer te trekken. Maar, ik ben niet het persoon die uit het niets iemand een PB gaat sturen met alleen scheld woorden erin..xD
    Maar als ik me wel een keer kut voel en het kwijt wil een iemand die ik niet zo goed ken maar wel van weet dat zij me wilt helpen zal jij denk ik wel de eerste zijn waar ik dan aan denk.. hihi...

    Wat erg van je vader...
    Echt veel sterkte. Ik hoop dat het goed komt...
    BTW: Ben je Turks?


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Ik kan wel zeggen, je moet hulp gaan zoeken maar ik weet uit eigen ervaringen, daar word e ook alleen maar stront ziek van als iedereen dat tegen je zegt.
    Helemaal als jij je eigen pijnigt. En ik weet hoe moeilijk het is om af te kicken van je eigen pijnigen, ook al weet je dat het verkeerd is. Ook al heb je daarna een schuld gevoel. Het is gewoon moeilijk. Je hoeft maar een keer boos te worden op jezelf en HOPPA, daar gaan we weer. Ik weet precies hoe jij je nu voelt. Omdat ik het zelfde heb, hoewel ik me eigen niet snij maar bijt, maar hoe ik er van af moet komen, ik weet het niet. Sorry.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ik heb mij woensdag avond ook gesneden omdat ik depri was :$

    ianthomas4ev schreef:
    ik heb mij woensdag avond ook gesneden omdat ik depri was :$



    Ik hooop echt dat je niet meer depri bent, dat ben ik ook heel vaak. Maar ik heb het niet meer zo vaak omdat ik niet meer zo vaak thuis ben en meeer bij vriendinnen en ik heb ook nog eens school. Maar ik hoop dat jij ook niet meer depri bent en dat wij - jij en ik en de andere die zich snijden - er echt mee kunnen stoppen!