• Nou, ik heb ongeveer een jaar geleden een jongen via internet leren kennen. Ik heb nu nog steeds contact met hem. Het is altijd heel gezellig; msn gesprekken over allemaal onzin of juist serieuze dingen en als hij een Cam heeft, gaan we cammen.
    Ik vond vind hem leuk. Heel erg leuk.
    Op een gegeven moment heb ik hem aan mijn beste vriendin voorgesteld. Als zij bij me was gingen we altijd met hem cammen enzo.
    Mijn vriendin zei tegen mij dat ze een geheim met hem had; maar zelfs ik mocht het niet weten. C'mon, ik ben je beste vriendin, dat vertel je toch gewoon?
    Maar nee, dat deed ze niet.
    Ik vertelde die jongen op een gegeven moment dat ik hem leuk vond, maar hij deed er niet zoveel mee. Hij heeft er daarna nooit meer iets over gezegd. Achja, ik kon er mee leven. Ik vergat het gewoon.
    Tot gisteren. Hij vertelde even doodleuk tegen mij dat hij mijn beste vriendin leuk vind.
    Nouja, meteen stroomden de tranen over mijn wangen enzo.
    Ik had al een beetje een vermoeden, maa ze vonden elkaar inderdaad leuk.
    Het heeft me echt gebroken en ik kan elk moment weer gaan huilen.
    Een andere vriendin van mij stuurde me een berichtje. Echt heel lief en om me te steunen enzo. Mijn beste vriendin las dat en direct kreeg ik een sms: wat is er?
    Ik voelde me zo kut, begon half te flippen in mijn bed. Hele kussen kleddernat van de tranen.
    Mijn vriendin begon zich kut te voelen omdat ze mij pijn had gedaan, ze werd half depri, kon niet meer slapen, moest ook huilen.
    Nou, ik heb wel een goed gesprek met haar gehad, maar het blijft me zo'n pijn doen. En ergens ben ik ook boos. Ze vinden elkaar leuk en mij vertelt ze niets. Helemaal niets...

    Sorry voor dit zeikverhaal maar het moest er echt even uit.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ahh ik heb echt medelijden met je.
    Sterkte (flower)


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    wat stom :S

    sterkte!


    Ligt and Darkness are both very different..

    Ik snap precies hoe je je voelt, is inderdaad erg kut... Maar blijf er niet te lang mee zitten en spreek andere mensen eens aan zodat je niets steeds alleen met hun hoeft te praten, dat maakt het erger.


    Don't judge a book on its cover

    Ik heb een keer een vriendje gehad, die ging vreemd met mijn beste vriendin, ik besloot hem nog een kans te geven, maakt ie het één dag voor mijn verjaardag uit en een week later heeft ie met een andere vriendin van mij (nu dus geen vriendin meer). Dus ja, weet precies hoe kut je je voelt...

    underwaterr schreef:
    Ahh ik heb echt medelijden met je.
    Sterkte (flower)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik zit ongeveer in hetzelfde schuitje. Ik ben verliefd op een jongen, maar ik ben bang dat mijn beste vriendin hem ook leuk vind... Ik weet het alleen niet zeker, maar ze gaat de hele tijd naar hem toe en doet heel flirterig, terwijl ze weet dat ik hem leuk vind.
    Maar, veel sterkte!! Ik hoop voor je dat het goed komt.

    sterkte *hug*
    ik voel me ook klote door een jongen die ik leuk vind


    dream, dare, fly!

    Awwh goshie tog!
    Ik leef echt met je mee! Dat is inderdaad niet echt lief van je vriendin maar ja misschien vertelde ze het niet om jou geen pijn te doen, maar het was aan de andere kant ook niet echt slim!
    Veel sterkte meis, ik leef echt met je mee!

    Dankjullie (flower)

    Heel veel zeggen dat ik hem moet vergeten, maar dat is dus heel moeilijk, aangezien hij ook een goede vriend van me is...


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik weet précies hoe je je voelt. Précies. Ik heb hetzelfde gehad. Maar je moet weten, je wordt er sterker van, en je weet wie je moet vertrouwen en wie niet.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    sterkte,
    ik snap je gevoel wel:D(H)


    Where words fail, music speaks

    Carcass schreef:
    Ik weet précies hoe je je voelt. Précies. Ik heb hetzelfde gehad. Maar je moet weten, je wordt er sterker van, en je weet wie je moet vertrouwen en wie niet.

    Ja, ik weet het... Ik was niet sterk, maar word steeds sterker door zulke kutdingen..


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ahh ik heb echt medelijden met je.
    Sterkte (flower)


    Firm believer of all that is magic

    omg echt erg


    I love you Irem

    Ah dat is inderdaad erg ik heb echt medelijden met je.
    En het is je beste vriendin ze had het wel eens mogen vertellen aan jou hé.
    Vergeet het gewoon en wie weet vind hij jouw vriendin niet meer leuk maar jouw wel.
    Veel Sterkte (flower)


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"