• Hello!
    Ik moet maandag een presentatie houden over een artikel voor economie. En ik heb alles af, op het antwoord op één vraag na. Mijn artikel gaat erover dat de eurocrisis nog lang niet voorbij is, maar nu moet ik nog antwoord geven op de vraag: 'Wat zijn de gevolgen in het algemeen?' en ik kom echt niet op het antwoord.. Het enige dat ik kan bedenken zijn de antwoorden op de andere vragen. Heeft iemand van jullie enig idee wat de gevolgen in het algemeen zijn? (Niet het gevolg voor Nederland of voor jou en mij, maar dus in het algemeen).
    Alvast bedankt (-:

    De gevolgen zijn zo groot en veel dat er niet echt een 'algemeen' is, volgens mij. Kun je niet gewoon een conclusie schrijven uit de antwoorden die je op de andere vragen geschreven hebt?


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Madonna schreef:
    De gevolgen zijn zo groot en veel dat er niet echt een 'algemeen' is, volgens mij. Kun je niet gewoon een conclusie schrijven uit de antwoorden die je op de andere vragen geschreven hebt?

    Ja, dat kan ik wel proberen, maar dan heb ik telkens hetzelfde antwoord. Bijvoorbeeld de prijsstijging, etc.

    Madonna schreef:
    De gevolgen zijn zo groot en veel dat er niet echt een 'algemeen' is, volgens mij. Kun je niet gewoon een conclusie schrijven uit de antwoorden die je op de andere vragen geschreven hebt?


    •*• Lululu •*•

    Rivera schreef:
    (...)
    Ja, dat kan ik wel proberen, maar dan heb ik telkens hetzelfde antwoord. Bijvoorbeeld de prijsstijging, etc.


    Als je het steeds iets anders formuleert is dat niet zo erg, denk ik.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Gewoon de rest van de antwoorden samenvatten.


    Your make-up is terrible

    Over het algemeen is er grote onzekerheid, de banken redden het niet, de overheden hebben een te groot begrotingstekort en om deze te verminderen gaan ze bezuinigen (pro-cyclisch beleid), veel werkloosheid ook door o.a. de onzekerheid en de bezuinigingen... Alles is in principe één grote kettingreactie.
    Daarnaast heb je nog gevolgen als bijvoorbeeld geknoei met rente, inflatie, wisselkoersen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wasp schreef:
    Over het algemeen is er grote onzekerheid, de banken redden het niet, de overheden hebben een te groot begrotingstekort en om deze te verminderen gaan ze bezuinigen (pro-cyclisch beleid), veel werkloosheid ook door o.a. de onzekerheid en de bezuinigingen... Alles is in principe één grote kettingreactie.
    Daarnaast heb je nog gevolgen als bijvoorbeeld geknoei met rente, inflatie, wisselkoersen.

    Yes! That's what I was looking for, haha, bedankt!