• lesley-ann poppe
    eerst deed ze mee aan komen eten en nu is ze dus BV omdat ze blond is en vol met pastiek zit!!!
    er zaten veel sympathiekere mensen in komen eten,
    maar ze moeten perse de domste pakken
    dit was voor mij dus DE DRUPPEL

    Ik wil niets zeggen hoor, maar die blonde is niet zomaar iemand. Buiten dat ze daar zingt, is ze best slim hoor. =)
    Die heeft een schoonheidsbedrijf ofzo, dus denk ik dat ze denkt dat ze mooi si als ze opgespoten borsten heeft x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    GaGa4Life schreef:
    (...)
    Het is op VT4 maar ja iedereen maakt fouten


    OT:
    Laat haar toch doen ze is slim bezig en de wereld gaat er niet op verslechteren hoor


    Maakt niet uit, VT4 heeft al een even laag doelplubliek/programma-aanbieding. Je kan zelfs zeggen dat het metaforisch bedoeld was.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ze zingt amper. ;d


    None but ourselves can free our minds.

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Maakt niet uit, VT4 heeft al een even laag doelplubliek/programma-aanbieding. Je kan zelfs zeggen dat het metaforisch bedoeld was.


    Wat is metaforisch

    -Blonde dag-


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    GaGa4Life schreef:
    (...)

    Wat is metaforisch

    -Blonde dag-


    Een metafoor is een soort van beeldspraak. Zo gebruik je een ander/overdreven woord dan het eigenlijk bedoelde woord, om zo de nadruk hierop te leggen. ^^


    If we had not a soul, music would have created it.

    Wat boeit het.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Een metafoor is een soort van beeldspraak. Zo gebruik je een ander/overdreven woord dan het eigenlijk bedoelde woord, om zo de nadruk hierop te leggen. ^^

    Ah dank je


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"