• Mijn mama en mijn stiefvader gaan over een maand op vakantie naar Griekenland. En daarom willen ze enkele kilootjes afvallen. (ik weet niet hoe ze het gaan doen, want gisteren hadden die nog een hele zak chips opgegeten voor de tv, maar oké ) En daarom hebben ze besloten om geen snoep meer te kopen en geen cola etc. Maar het stomste is dat ik hélémààl niet van plan ben om af te vallen en ik heb suiker nodig om te groeien enzo en om mijn energie bij te houden, en dan heb ik nog ADHD... En dus ben ik daarjuist naar de winkel geweest en heb ik een voorraad snoep ingeslagen en heb ik die overal verstopt. x)
    Erg hé? Nu maar hopen dat ze het niet ontdekken. :x
    Wie heeft er nog rare ouders? Of ouders die willen afvallen, haha.

    [ bericht aangepast op 28 april 2011 - 17:43 ]


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik niet, alleen mijn vader zegt altijd. 'Never say never.' en daar moet ik steeds om lachen.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik vind het wel slecht van ze om jou daarin mee te sleuren...


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik wil zelf afvallen, bijna op de 45 -danst-


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    BlueElephant schreef:
    Ik vind het wel slecht van ze om jou daarin mee te sleuren...

    Ja hé! Ik bedoel, ik sport als een gek, het zijn zij die niks zitten te doen, man! x'd


    Where there is a sea there are pirates...

    Mijn oma wilt afvallen!

    Ach snoep en cola een maandje minder lang kan heus geen kwaad =). Maar als je ADHD hebt, is het dan wel verstandig om veel suikers door snoepjes binnen te krijgen? Een vriend van mij met ADHD doet dat beter niet :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Mijn ouders zeggen al twee jaar dat ze willen afvallen, maar dat doen ze uiteindelijk toch niet.

    Sterkte, ik zou niet zonder snoep etc. kunnen leven..


    Me so good.

    Supposed schreef:
    Mijn oma wilt afvallen!

    Cool. (cool)


    Where there is a sea there are pirates...

    Marshmellow schreef:
    Ach snoep en cola een maandje minder lang kan heus geen kwaad =). Maar als je ADHD hebt, is het dan wel verstandig om veel suikers door snoepjes binnen te krijgen? Een vriend van mij met ADHD doet dat beter niet :'D

    Nee, inderdaad haha. Maar die energie moet ook ergens vandaan komen, en ik sport heel veel, dus ik heb het wel nodig. :x
    En ik eet niet 's avonds. ;p Alleen 's middags.


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Nee, inderdaad haha. Maar die energie moet ook ergens vandaan komen, en ik sport heel veel, dus ik heb het wel nodig. :x
    En ik eet niet 's avonds. ;p Alleen 's middags.

    Ja met dat sporten kan je dat inderdaad wel nodig hebben =).
    Trouwens, als mijn mama op dieet gaat zijn er ook geen lekkere dingen meer in huis :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Ja met dat sporten kan je dat inderdaad wel nodig hebben =).
    Trouwens, als mijn mama op dieet gaat zijn er ook geen lekkere dingen meer in huis :'D.

    Wij hebben bijna nooit iets lekkers in huis! Maar nu is het nog erger, zelfs als ik smeek willen ze niks kopen. :'D
    Zo egoïstisch.


    Where there is a sea there are pirates...

    BlueElephant schreef:
    Ik vind het wel slecht van ze om jou daarin mee te sleuren...


    Jump and touch the sky.

    Ik zou ook wel willen afvallen, maar ik kan niet sporten door mijn ziekte :/
    Mijn papa eet veel te graag chocola en drop om daarmee te stoppen en mijn mama is niet dik en wil ook helemaal niet afvallen of zo.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Calm schreef:
    Ik niet, alleen mijn vader zegt altijd. 'Never say never.' en daar moet ik steeds om lachen.


    I´m nothing special.

    Mijn moeder wilt zo graag afvallen, maar die ene keer kwam ze met een hele vooraad eten aan zetten.
    Ik hoop dat het haar zal lukken met afvallen..xD