• Titel^^
    Ik door ik was op google altijd maar Quiz aan het zoeken en ik kwam altijd op Quizlet en Mijnquiz.nl ofzoiets -kinderachtige site- en ik wou een reactie plaatsen dus heb ik mij maar aangemeld.

    En jullie ?

    Ben ff heel nieuwsgierig


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Ik ging Tokio Hotel googlen 4 jaar geleden. En toen was daar Q opeens.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik vriendin die liet me een verhaal lezen en ik vond het wel een leuk verhaal. En toen las ik er een aantal en toen dacht ik laat ik maar eens een account aan maken:)

    4 jaar geleden in mijn TH periode en mijn zus (Amused) liet me quizlet zien waar toen massa's verhalen over Tokio Hotel opstonden, na de hype was e lol van quizlet er ook, even af voor mij maar na een paar jaar ben ik teruggekomen (:


    Love? No. I prefer cats.

    Een vriendin van mij zat hierop en heeft me aangestoken ^^


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Google > ik was op zoek naar van die zinnetjes en toen kwam ik hier bij een quiz/topic uit.
    Bij laatst gelezen stond een story, die ben ik gaan lezen en daarna nog stories van anderen. En toen ging ik ook een account aanmaken (:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Een vriendin van mij, Protective, vroeg of ik een story van haar wilde lezen die op Q stond. Toen ging ik eens op de site rondkijken en dezelfde dag heb ik nog een account aangemaakt :Y)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Kindertent


    Life is hard and then we die

    In groep 6 wilde ik een quiz maken :') Dus ging ik op Google zoeken, en kwam ik hier. Toen ben ik er heel lang niet geweest, en heb ik een aantal jaar geleden voor de lol en met puur toeval die stomme quiz weer gevonden. En toen ben ik eens verder gaan kijken op deze site, en het forum enzo..

    and Kuyt was born. (A)


    ars moriendi

    Ik zocht een afbeelding van Mary-Kate Olsen, en omdat ik bij een afbeelding vond dat er iets interessant onder stond, opende ik de site.
    En omdat ik toch vakantie had toen, had ik niet veel beters te doen dan een account te maken en wat rond te hangen ;'D


    effort never betrays you

    Ik zat in groep 6 toen ik dit al kende, maar volgens mij zocht ik een quiz, en kwam ik hier terecht -aa-

    [ bericht aangepast op 27 april 2011 - 19:41 ]


    -

    Door foto's van TH te zoeken bij google afbeeldingen en toen stond er een prentje van Draco Malfidus tussen en toen klikte ik op hem en kwam ik terecht bij een quiz.

    vriendin van me ^^


    Believe in yourself, change the world.

    Ik dacht er weer aan, na er twee jaar niet op te hebben gezeten.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Via Fanfic maar ik wist wel wat langer dan dit bestond.. en toen werd ik tog eens nieuwsgierig en toen logde ik me in xD


    What is youre favo scary movie?

    Kuyt schreef:
    In groep 6 wilde ik een quiz maken :') Dus ging ik op Google zoeken, en kwam ik hier. Toen ben ik er heel lang niet geweest, en heb ik een aantal jaar geleden voor de lol en met puur toeval die stomme quiz weer gevonden. En toen ben ik eens verder gaan kijken op deze site, en het forum enzo..

    and Kuyt was born. (A)

    Ik heb precies dezelfde reden, haha.


    -