• Zoals sommige van jullie al weten, ligt mijn vader nu al bijna 15 maanden in het ziekenhuis. Nu ligt hij in een ander ziekenhuis, veel dichter bij mijn huis, en een kwartiertje lopen van mijn school. Naja, dat even terzijde. Vandaag moest mijn vader rechtop gaan zitten, in een rolstoel. En nu denken jullie vast wel van: wat is het probleem? Nou dat is dus wel een best groot probleem: het zit namelijk zo dat mijn vader een door lig wonde op zijn stuitje heeft, geopteerd is aan zijn buik (en daar nog heel veel last van heeft) en ontzettend moe was, omdat hij vanochtend al opgezeten had en daardoor kan hij niet lang opzitten, op dit moment toch zeker niet. Het was ongeveer kwart over drie toen ze dit gedaan hadden. Na een kwartiertje kreeg mijn vader al vet veel last. En wanneer hij zegt dat hij pijn heeft, heeft hij dus echt pijn. (hij heeft eens een keer zelf naar het ziekenhuis gereden toen hij zijn rechtervoet gebroken had en zijn linker voet zwaar gekneusd). Ze wilde hem gewoon niet helpen. Toen werd mijn vader ontzettend boos en terecht. Er waren al zés verpleegsters geweest en ze zeiden telkens: "Zo komen we helpen." toen werd ik toch wel wat pissig, oké ik snap het dat andere mensen ook aandacht nodig hebben en zo, maar hij had echt pijn dat zag je gewoon. Dus liep ik naar een van die zusters toen wilde ze hem laten zitten tot half vijf(!) Dat hield hij gewoon niet vol, dus riep ik dan maar weer een zuster en die begon eens tegen mijn vader te preken over dat hij zich niet moest aanstellen. Ik werd gewoon zó gek, dat ik gewoon een woedeaanval kreeg omdat ze mijn vader niet wilde helpen. Ik heb mijn hoofd wel 3 keer tegen de muur laten aan knallen, ik heb mijn vuisten bijna open geslagen en ik heb bijna een deur kapot getrapt. Toen ik tegen de deur schopte kwam de verpleegster lachend naar me toe en zei echt op zo'n toontje van: 'ik ben toch machtiger dan jij' dat ik moest rustig blijven of dat ze anders de beveiliging zou roepen. En toen hield ik het echt niet meer. Ik wilde schreeuwen dat ze maar haar werk goed moest doen en haar slaan, maar ik werd tegen gehouden door mijn moeder. Het is dat zij me heeft tegen gehouden, anders zou ik echt doorgeslagen hebben! En tóen pas wilde de verpleegster eindelijk mijn vader helpen. Ik snap echt niet hoe zo iets kan gebeuren. Als je iemand niet wilt helpen, word dan gvd geen zuster/verpleegster! In hemelsnaam!
    -Ik tril nu nog van woede en ik ben al een kwartiertje thuis!-

    [ bericht aangepast op 27 april 2011 - 20:30 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Gvd, wat een k'tverpleegsters, dat ze je vader zó behandelen :((
    Ik snap je reactie wel, ik zou ook woedend zijn geworden.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Jezus christus, ik heb ook een kut dag gehad en als ik dan zoiets hoor word ik ook zo pissig.
    Ik haat ziekenhuizen, ik haat doktoren, ik haat verpleegsters... Het is allemaal zó waardeloos geregeld, zonder enig respect en er is zo'n hiërarchie.
    Ik vind het heel kut voor je vader, sterkte aan hem!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wtf, sick ;o Ik zou ook echt kapot boos zijn geworden hoor. Ik vind jouw reactie meer dan terecht.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik zou ook zo boos zijn geworden! ik vind zoiets echt niet kunnen, je vader& jij hebben duidelijk aangegeven dat je vader uit die rolstoel wilt maar ze helpen je gewoon niet!


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    Ik tril hier nog steeds en ik ben ook nog steeds ontzettend boos. Ik snap niet hoe je met zo'n instelling verpleegster kunt worden, echt niet.

    In het vorige ziekenhuis zorgde ze veel beter voor hem daar heb ik dit nog nooit meegemaakt en hij ligt hier en het moet gelijk zo lopen. Ik ga mijn nicht gelijk geven, ik wil nooit meer geholpen worden in dat ziekenhuis.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Waarom is hij eigenlijk verplaatst?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Omg, kut verpleegster.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ixora schreef:
    Waarom is hij eigenlijk verplaatst?

    Hij moet naar een revalidatiecentrum. Hij moest via het ziekenhuis uit Gent naar een ziekenhuis in Nederland, omdat de verzekering anders moeilijk doet als hij rechtstreeks van Gent naar een revalidatiecentrum zou gaan.
    -Zonder verzekering zouden wij al die kosten echt niet kunnen ophoesten, dus moest het maar zo.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik vind jou reactie echt meer dan terecht.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.