een paar maanden gelden ben ik vrienden geworden met een meisje uit mijn klas daarvoor ging ik niet veel met haar om omdat ze gewoon een heel ander type is(erg zelfverzekerd,recht voor zijn raap,stoer,en populairder) maar het bleek toch te klikken en vooral omdat me eigen vrienden groep uit een oneven aantal bestaat kwam ik vaak bij haar zitten in de les enzo en ging ik bij haar op hiphop en gingen in eht tussen uur vaak samen naar de stad turkse(jah ze zelf een mix van turks,surinaams en indonesisch) pizza halen(wat heel lekker is) en shoppen. het is altijd heel gezellig met haar alleen ze is veel zelfverzekerder en recht voor zijn raap als mij en mijn andere vriendinnen. als ze vind dat ik af moet vallen zegt ze dat gewoon meteen , en als ze vind dat ik geen ritme heb zegt ze dat ook gewoon enzo. ik vind het niet erg als mensen eerlijk zijn maar de manier waarop ze dingen zegt is niet echt leuk en voorla neit als het echt elke dag zo gaat.ze weet het vaak ook veel beter dan mij en zo. en dan voel ik me onzeker terwijl ik me bij anderen juist helemaal niet onzeker voel. maar ik wil haar ook weer niet laten vallen want sommigen momenten is het weer super gezellig en ze is soms ook zoo geniaal! maarjah hebben jullie ook zo'n vriendin waardoor je je onzeker voelt maar die je toch niet kwijt wil en weten jullie hoe ik hier mee om moet gaan?
i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give