• Zou de hele Twilight Saga uit Emmett's perspectief geschreven moeten worden. Kunnen we een beetje lachen. :'D


    Staat online: KLOEK!

    [ bericht aangepast op 27 april 2011 - 21:15 ]


    There's power in the words you whisper.

    Ik zou zeggen... Doe een poging (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Oeh, dat zou ik ook wel willen lezen;D


    Food.

    Hihi, maar hij heeft niet veel met het verhaal tussen Edward en Bella te maken :')
    Maar het zou wel cool zijn :Y)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik lees nu BD, en Bella lacht om geen enkel grapje van hem terwijl hij tering grappig is.
    Bella, get some humor!


    Life's too short to take too seriously

    Hij is de enige die een beetje humor in dat boek brengt. En ik zou zeggen: herschrijf het en ik zou het zeker lezen!


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Haha, ik ben het met je eens. Dat lijkt me echt leuk om te lezen, ghehe. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    @3AM & @Fides
    Zou ik het echt doen?
    Heb namelijk snel een writersblock.


    There's power in the words you whisper.

    Dat zou wel vet geweldig zijn, ja!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Harrison schreef:
    @3AM & @Fides
    Zou ik het echt doen?
    Heb namelijk snel een writersblock.

    Gewoon proberen. Als het niet lukt zijn er op Q genoeg mensen die je willen helpen (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Fides schreef:
    Hij is de enige die een beetje humor in dat boek brengt. En ik zou zeggen: herschrijf het en ik zou het zeker lezen!


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Fides schreef:
    Hij is de enige die een beetje humor in dat boek brengt. En ik zou zeggen: herschrijf het en ik zou het zeker lezen!


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ja dat zou super zijn!
    Om hem kan je tenminste lachen! (:


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Maggs schreef:
    Ik lees nu BD, en Bella lacht om geen enkel grapje van hem terwijl hij tering grappig is.
    Bella, get some humor!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Maggs schreef:
    Ik lees nu BD, en Bella lacht om geen enkel grapje van hem terwijl hij tering grappig is.
    Bella, get some humor!

    haha dat heeft ze zeker nodig. Ze grinnikt volgens mij soms een heel klein beetje. Maar Jacob met zijn blondjes grappen zijn ook leuk.

    Mayci schreef:
    (...)
    haha dat heeft ze zeker nodig. Ze grinnikt volgens mij soms een heel klein beetje. Maar Jacob met zijn blondjes grappen zijn ook leuk.

    Yup idd!

    Maar herschrijf het, dan zou ik het zeker lezen. :'D


    We accept the love we think we deserve.