• Hoe kunnen sommigen betere vrienden hebben op Q, dan in het 'echte' leven? Sorry, dat vind ik echt raar! Ik heb vrienden op Q, maar mijn vriendinnen in het echt zijn ook vet awesome, ietsje meer misschien omdat ik hen altijd zie. En hoe kunnen sommigen hun geheimen hier online posten? :x Iedereen kan die lezen, niet dan?

    - Of ben ik nu gek? Btw. Dit is niet slecht bedoelt fsow, (:


    1.25

    Nou soms lucht het even op om geheimen te vertellen aan iemand die je niet kent of nooit ziet (a)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Depulso schreef:
    Nou soms lucht het even op om geheimen te vertellen aan iemand die je niet kent of nooit ziet (a)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    En hoe kunnen sommigen hun geheimen hier online posten? :x
    - Die mensen over wie het gaat zitten dan niet op Q :Y)

    En in RL doen mijn vriendinnen vaak nogal raar, dus op Q heb ik soms betere vrienden ja. In RL heb ik maar 1 échte goede vriendin op wie ik altijd kan rekenen, die kan ik zelfs midden in de nahct nog wakker maken (: Van de rest kon ik zelfs geen steunv erwachten toen me allemaal klote dingen overkwamen en ik ze het zei uit vertrouwen, lekkere vrienden heb je dan. Enfin, niks aan te doen he?>


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hmm.. je kan de mensen op Q ook in het echt kennen, door meetingen bijvoorbeeld.
    En vaak vertel je dingen op Q eerder dan in het echt.

    [ bericht aangepast op 26 april 2011 - 18:29 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Dat over die vriendinnen vat ik ook niet, maar dat van die geheimen wel. De meeste mensen die hier zitten kennen niemand in 'real life'. Dan word het vertellen al gauw makkelijker.

    Sommige mensen, hebben het moeilijk in hun omgeving. En dan zijn demensen van Q, zegmaar hun troost.
    Of tijdens meetings, dat je zo'n leuke tijd samen hebt gehad.

    Het kan gewoon, voor iedereen is de reden ander. Maar ik heb ook bepaalde mensen op Q zitten, waar ik gewoon beter mee bevriend ben dan mijn vrienden in "real".

    [ bericht aangepast op 26 april 2011 - 18:28 ]

    Ik heb geen geheimen ergo; het is onmogelijk om ze op internet te posten. Maar ik vind internetvriendschappen heel anders dan reallifevriendschappen, daarom niet beter of slechter, gewoon anders. Da's ook de reden waarom ik geen interesse heb om mijn internetvrienden te meeten.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Depulso schreef:
    Nou soms lucht het even op om geheimen te vertellen aan iemand die je niet kent of nooit ziet (a)


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ik heb ook echt hele goede vrienden gemaakt via Q en soms heb ik het gevoel dat juist hun meer (echt) naar me luisteren dan dat mijn echte vriendinnen doen, mijn echte vrienden zijn leuk hoor maar ik voel me soms zelfs meer op mijn gemak om iets aan mijn Q-vrienden te vertellen dan aan mijn echte..


    Everything is worse without music.

    ik vind dat ook vreemd eigenlijk. Maar het kan inderdaad leuk zijn om je hart eens te luchten bij iemand die er niet veel mee te maken heeft. al zet ik hier nooit mijn diepste geheimen op ofzo.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Endure schreef:
    En hoe kunnen sommigen hun geheimen hier online posten? :x
    - Die mensen over wie het gaat zitten dan niet op Q :Y)

    En in RL doen mijn vriendinnen vaak nogal raar, dus op Q heb ik soms betere vrienden ja. In RL heb ik maar 1 échte goede vriendin op wie ik altijd kan rekenen, die kan ik zelfs midden in de nahct nog wakker maken (: Van de rest kon ik zelfs geen steunv erwachten toen me allemaal klote dingen overkwamen en ik ze het zei uit vertrouwen, lekkere vrienden heb je dan. Enfin, niks aan te doen he?>

    Dat vetgedrukte begrijp ik niet? ö


    1.25

    Rumour schreef:
    Ik heb ook echt hele goede vrienden gemaakt via Q en soms heb ik het gevoel dat juist hun meer (echt) naar me luisteren dan dat mijn echte vriendinnen doen, mijn echte vrienden zijn leuk hoor maar ik voel me soms zelfs meer op mijn gemak om iets aan mijn Q-vrienden te vertellen dan aan mijn echte..


    To infinity and beyond •

    Daar gaat het juist om. Het zijn dingen die mensen in het echt niet durven te zeggen. Dat heb ik ook soms. Dan wil ik even de mening van een objectief persoon weten of mijn problemen even eruit flikkeren zodat mijn geest wat meer rust vindt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Voor jou is het raar omdat je hele leuke vrienden in het echt heb, voor degene die dat niet hebben is dit heel normaal.


    Your make-up is terrible

    Echte geheimen post ik niet online. En ik heb geweldige echte vrienden. Maar ik heb hier nu eenmaal ook geweldige vrienden gemaakt en die zag ik nu al vaker en dat zijn nu eenmaal ook geweldige echte vrienden geworden. Zo zit het bij mij dan toch!