• [...] is en rebels meisje die het het liefst de hele dag niks anders doet dan feesten en uitgaan. Op een dag komt Reudekreut een dappere ridder uit het ooit prachtige Zonderland, [...]halen en neemt haar mee naar Zonderland. Ze is de zogezegde uitverkoren en moet de gemene bernadette veslaan , maar wat als [...] verliefd wordt op de zoon van Bernadette. Zal ze Zonderland dan nog kunnen redden?


    Doen? Niet doen ?
    Titel?
    Naam voor het meisje?


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    doen? niet doen? doen!
    titel? zonderland :P
    naam? lotte? charlotte?

    [ bericht aangepast op 25 april 2011 - 19:32 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ik zou 'm zeker en vast niet lezen ...


    Has no one told you she's not breathing?

    BlueElephant schreef:
    Ik zou 'm zeker en vast niet lezen ...

    En ikke vast en zeker niet (krul)

    [ bericht aangepast op 25 april 2011 - 19:31 ]


    Let it come and let it be

    -

    [ bericht aangepast op 25 april 2011 - 19:36 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    BlueElephant schreef:
    Ik zou 'm zeker en vast niet lezen ...

    Ik ook niet


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    noatje schreef:
    reageer dan gwn niet!

    Ze vraagt "Doen of Niet doen", dan mogen wij toch zeker wel zeggen dat we hem niet gaan lezen omdat we het idee niks vinden?
    Of ben ik nu zo dom?

    [ bericht aangepast op 25 april 2011 - 19:34 ]


    Let it come and let it be

    Ik vind het eerlijk gezegd niet zo'n goed idee omdat ik niet van zulk soort verhalen hou. Maar voor mensen die van ridders houden vind ik het wel en goed idee. :D Naam: Anika ofzo?


    Zeewierig :D

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Ze vraagt "Doen of Niet doen", dan mogen wij toch zeker wel zeggen dat we hem niet gaan lezen odmat we het idee niks vinden?
    Of ben ik nu zo dom?

    Tuurlijk mag jij je mening zeggen . Daarom post ik het toch , om te kijken of het wel een goed idee is om het online te zetten of niet.


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Ik vind het om eerlijk te zijn wel een leuk idee. Het kan aan mij liggen, omdat ik enorm fan ben van fatasie verhalen enzo van die dingen... ik denk dat ik hem wel zou lezen! (:

    Doen? Niet doen ? Doen !
    Titel? De uitverkorene van Zonderland ?
    Naam voor het meisje? Ilara ?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Je weet dat ik alle verhalen van u lees hé...
    Doen dus (K)

    Zeewier schreef:
    Ik vind het eerlijk gezegd niet zo'n goed idee omdat ik niet van zulk soort verhalen hou. Maar voor mensen die van ridders houden vind ik het wel en goed idee. :D Naam: Anika ofzo?