• Ik ga nu echt NIKS eten. We gaan chinees eten =/ Maar ik lust dat niet. Echt mij word helemaal NIKS gevraagt hier hé. Ik vertik het ook om beneden wat te gaan eten.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Louisaaa schreef:
    Weetje dat ze je niks vragen betekend niet gelijk dat ze het uit de irritatie doen. En eerlijk gezegd komt het wel ondankbaar over zo.

    Nou en dan is het maar ondankbaar. Ik mag rustig mijn gevoelens kwijt.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Het is dat mijn zus en ik altijd zelf mogen kiezen wat we eten, maar ik vind wel dat je een beetje overdrijft hoor. Sommige mensen hebben helemaal geen eten.

    [ bericht aangepast op 25 april 2011 - 17:19 ]

    BlueElephant schreef:
    (...)
    Jij bent dan ook een kind.
    En als je een kind laat beslissen wat je eet, is het elke dag vettige troep.
    Je kan nog wel beslissen wat je eet als je alleen woont.
    Iedereen eet wel eens iets dat hij/zij niet lust.
    Doe niet zo moeilijk. (cat)

    Ik ben geen kind. Ik ben 22 en volwassen (a)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Nee want aan mij word helemaal NIKS gevraagt ze beslissen gewoon zonder MIJN mening (a) .



    Je eet toch gewoon wat de pot schaft? Nee dan vreed je niks! Dat zegt mijn ma. en jij beslisd niet wat we eten lieve schat je ma doet dat. En anders smeer je een boterham


    Some angels have no wings.

    Depulso schreef:
    (...)
    Nee want aan mij word helemaal NIKS gevraagt ze beslissen gewoon zonder MIJN mening (a)


    Sorry, maar je ouders mogen toch wel zelf kiezen wat ze koken/halen of wat dan ook daar hebben ze jou mening niet voor nodig. En als je het ene groot probleem vind eet je iets naders

    Quixotic schreef:
    CHINEEEEEES! Give me, give me. :3 En doe niet zo kinderachtig, eet gewoon mee. Hoe vaker je het eet, hoe meer je er aan gewend raakt. c: En op een gegeven moment ga je het lekker vinden. -zo ging het bij in ieder geval-


    Je ouders beslissen gewoon wat er gegeten wordt, hun kunnen het wel lekker vinden. En als ze jou gaan vragen zeg je toch nee. En hun willen wel chinees, en dan word je weer bozer omdat ze niet naar je luisteren volgens jou.

    Dus gewoon vreten. -_-"

    (sorry als ik te agressief lijk)


    Ligt and Darkness are both very different..

    bluelist schreef:
    Het is dat mijn zus en ik altijd zelf mogen kiezen wat we eten, maar ik vind wel dat je een beetje overdrijft hoor.

    Het is gewoon mijn mening. En ik vind het gewoon niet kunnen dat ze het aan mij NIET vragen wat ik wil eten =/


    It's going to be difficult, but not impossible.

    BlueElephant schreef:
    Hmmmm, jaloezie.
    Je kan toch niet altijd eten wat je lekker vind? Je ouders eten vast ook eens dingen die zij niet lekker vinden, maar jij wel.

    Lol ga lekker op jezelf wonen dan, dan mag je zelf beslissen wat je eet.
    /lame.

    mensjes val haar niet zo aan Ö ze moet even haar agressie kwijt
    je mening geven oke maar k vind t een béétje te ver gaan
    mijn mening


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Dominance schreef:
    Lol ga lekker op jezelf wonen dan, dan mag je zelf beslissen wat je eet.
    /lame.

    Ik woon al op mezelf. Maar ben op bezoek bij mijn ouders. En is er familie (hate)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Pak iets uit de kast?


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Depulso schreef:
    (...)
    Ik ben geen kind. Ik ben 22 en volwassen (a)

    Ga dan alleen wonen en eet elke dag diepvriespizza. :Y)
    Wees blij dat jouw ouders je onderdak geven, je elke dag lekker, warm en gezond eten geven, je leefruimte kuisen, enz.


    Has no one told you she's not breathing?

    Depulso schreef:
    (...)
    Ik woon al op mezelf. Maar ben op bezoek bij mijn ouders. En is er familie (hate)


    Dan ga je naar huis :'D Misschien wilde die familie dat eten.

    Of terwel met andere woorden: jij moet elke dag bepalen wat julie eten. En als ze dat niet doen dan word je kwaad?En boos omdat ze niet aan je vragen wat je wild eten?
    Iedereen eet wel is wat niet zijn of haar lievelings gerecht is. So deal it!
    Je moet blij zijn dat je eten van je ouders krijgt.


    Some angels have no wings.