• Ik ga nu echt NIKS eten. We gaan chinees eten =/ Maar ik lust dat niet. Echt mij word helemaal NIKS gevraagt hier hé. Ik vertik het ook om beneden wat te gaan eten.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    tegen mij word altijd gezegd : je vreed gewoon wat de pot schaft.


    Some angels have no wings.

    Wow rustig aan. Geef het een kans. Zo erg is het niet.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Wat is er mis met Chinees eten? Ik HOU van bami & nasi =]


    ONLY SEVEN LEFT <3

    xBrownie schreef:
    Wat is er mis met Chinees eten? Ik HOU van bami & nasi =]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Hmmmm, jaloezie.
    Je kan toch niet altijd eten wat je lekker vind? Je ouders eten vast ook eens dingen die zij niet lekker vinden, maar jij wel.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik vind dat ook niet te eten.

    Dan ga je toch gewoon brood eten? Who cares dat jullie eens wat eten dat je niet lust. En als er geen brood is eet je gewoon chineens. Eten wat de pot schaft.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    CHINEEEEEES! Give me, give me. :3 En doe niet zo kinderachtig, eet gewoon mee. Hoe vaker je het eet, hoe meer je er aan gewend raakt. c: En op een gegeven moment ga je het lekker vinden. -zo ging het bij in ieder geval-


    wth.

    BlueElephant schreef:
    Hmmmm, jaloezie.
    Je kan toch niet altijd eten wat je lekker vind? Je ouders eten vast ook eens dingen die zij niet lekker vinden, maar jij wel.

    Maar het PUNT is dat aan MIJ niks gevraagt is of ik dat wil eten =/


    It's going to be difficult, but not impossible.

    oeh dat ken ik =/
    ach je bent toch 22?
    ga een patatje halen =]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Oke, dat vind ik kinderachtig.
    Dus je ouders mogen van jou niks eten wat zij graag lusten omdat jij het niet lust? Vind je dat niet een heel klein beetje egoïstisch, zegmaar?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Depulso schreef:
    (...)
    Maar het PUNT is dat aan MIJ niks gevraagt is of ik dat wil eten =/

    Bepaal jij altijd wat jullie eten dan? :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    JongEnBlond schreef:
    Oke, dat vind ik kinderachtig.
    Dus je ouders mogen van jou niks eten wat zij graag lusten omdat jij het niet lust? Vind je dat niet een heel klein beetje egoïstisch, zegmaar?

    Nee want aan mij word helemaal NIKS gevraagt ze beslissen gewoon zonder MIJN mening (a)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Weetje dat ze je niks vragen betekend niet gelijk dat ze het uit de irritatie doen. En eerlijk gezegd komt het wel ondankbaar over zo.


    Some angels have no wings.

    Depulso schreef:
    (...)
    Maar het PUNT is dat aan MIJ niks gevraagt is of ik dat wil eten =/

    Jij bent dan ook een kind.
    En als je een kind laat beslissen wat je eet, is het elke dag vettige troep.
    Je kan nog wel beslissen wat je eet als je alleen woont.
    Iedereen eet wel eens iets dat hij/zij niet lust.
    Doe niet zo moeilijk. (cat)


    Has no one told you she's not breathing?

    Ruocco schreef:
    (...)
    Bepaal jij altijd wat jullie eten dan? :')


    aan de ene kant snap ik het wel, maar aan de andere kant is het ook wel een beetje kinderachtig ja x) kom hier met mij een patatje halen dannnn :'3


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.