• Als Aurora dan toch die beslissing maakt dat ze weg gaat lopen van Devon, omdat ze door Devon een 'monster' is geworden; waar ze spijt van heeft. Moet ze iedereen en alles achterlaten dat haar dierbaar is, en dan vooral Cassandra moet ze achterlaten. Het lieflijke zusje van Devon, waar ze altijd goed mee kan praten..
    Aurora loopt zo ver als ze kan, en ondertussen komt ze een ander mysterieus iemand tegen.
    Maar wat als Devon er even later er toch achter komt dat Aurora hem heeft verlaten, en haar gaat zoeken..
    Als hij dan die mysterieus persoon tegen komt, waar Aurora al die tijd is gebleven..

    Voelt hij zich dan verraden of doet het hem niks, en heeft hij Aurora dan toch voor zijn eigen doeleinden gebruikt?

    Een echt verhaal van gebroken harten, liefde, en de personen missen waarvan je nooit had gedacht dat je die zou missen.





    Je kunt je eigen rollen verzinnen, welke ik het meest origineel vind; en welke ik het meest nodig heb, kies ik uit!

    Informatie:
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Race (Bijv. vampier, weerwolf, etc..):
    Karakter:
    Uiterlijk: foto en beschrijving:
    Hobby's:
    Huisdier:
    Extra's:


    Een echte liefdesroman, made by LunaLucca.

    Eerste deel staat online!

    [ bericht aangepast op 28 april 2011 - 15:09 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    klinkt mooi! ik wil m wel lezen
    wil je een melding geven als je hoofdstuk hebt geschreven? als het me bevalt neem ik abo :3 en uhm, mischien kun je even wat duidelijker maken wat voor rollen je zoekt?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Oh, kun je me een berichtje sturen als hij er staat, ik zou 'm heel graag willen lezen. c: En welke rollen precies moeten we invullen?


    wth.

    okee -voelt zich dom
    kan iemand me even uitleggen hoe dat precies werkt met rollen :X


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    @ StillBored & Quixotic:
    Ik heb het forum wat aangepast voor wat soort rollen ik zoek. Het maakt niks uit, gebruik je meeste fantasie; want ik zoek de meest origineelste rollen.
    En ja, natuurlijk wil ik jullie dat laten weten. (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    StillBored schreef:
    okee -voelt zich dom
    kan iemand me even uitleggen hoe dat precies werkt met rollen :X


    Ik bedoel hiermee, dat je gewoon je fantasie moet gebruiken. Bijv, jij wilt die vreemdeling zijn die Aurora tegenkomt? Nou, dat kan; schrijf dat je die rol wilt hebben.. Of je wilt Cassandra, het lieflijke zusje, spelen? Dat kan, vul de rollen maar in! Je kunt ook eigen verzonnen rollen verzinnen. Veel plezier met invullen. :Y)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    LunaLucca schreef:
    (...)

    Ik bedoel hiermee, dat je gewoon je fantasie moet gebruiken. Bijv, jij wilt die vreemdeling zijn die Aurora tegenkomt? Nou, dat kan; schrijf dat je die rol wilt hebben.. Of je wilt Cassandra, het lieflijke zusje, spelen? Dat kan, vul de rollen maar in! Je kunt ook eigen verzonnen rollen verzinnen. Veel plezier met invullen. :Y)


    okeee ik ga mn fantasie eens gebruiken :3
    ik wil de kat zijn! nee grapje

    Informatie:
    Rol: een vriend van Devon
    Volledige naam:ik haat namen verzinnen Jason :Y) inspiratieloos voor achternaam
    Leeftijd: 19
    Race: wtf bedoel je met race x) -ja ik ben dom-
    Uiterlijk: foto en beschrijving: rustig en kalm maar doet alles wat Devon zegt
    foto:


    Hobby's: Uitgaan, dealen, roken en die jongenszooi
    Huisdier: geen
    Extra's: beste maat van devon


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Rol: Toekomstige vriendin Aurora
    Naam: Liza Gonvoalzos
    Leeftijd: 17
    Race: Weerwolf
    Uiterlijk:


    Hobbys: dansen, rocken en chillen
    Huisdier: uil, hagedis, panda

    [ bericht aangepast op 29 april 2011 - 19:34 ]


    Firm believer of all that is magic

    Rol: Stiefzus mysterieus iemand.
    Volledige naam: Valentina Rosalia Garcia Marquez
    Leeftijd: 18
    Race: Bedoel je afkomst ? Spanje
    Uiterlijk: Valentinaheeft lange bruine haren. Ze heeft zacht blauwe ogen en een lieve glimlach. Haar huid is licht getint en ze is slank gebouwd. Ze is 1.75 en heeft sierlijke armen en benen.
    Hobby's: Gitaar spelen , Paardrijden , wandelen en uitgaan
    Huisdier:Obelix, Mistoes , Panterus en Falkor
    Extra's: Valentina heeft een grote crush op Jackson een jongen uit hun dorp.

    [ bericht aangepast op 25 april 2011 - 18:53 ]


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    StillBored schreef:
    (...)

    okeee ik ga mn fantasie eens gebruiken :3
    ik wil de kat zijn! nee grapje

    Informatie:
    Rol: een vriend van Devon
    Volledige naam:ik haat namen verzinnen Jason :Y) inspiratieloos voor achternaam
    Leeftijd: 19
    Race: wtf bedoel je met race x) -ja ik ben dom-
    Uiterlijk: foto en beschrijving: rustig en kalm maar doet alles wat Devon zegt
    foto:


    Hobby's: Uitgaan, dealen, roken en die jongenszooi
    Huisdier: geen
    Extra's: beste maat van devon


    Met Race bedoel ik: Bijv. vampier, weerwolf, etc..)
    Oh, en wilt u ook alstublieft zijn karakter erbij schrijven. Ik ben dit er vergeten bij te zetten in dit topic. (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Rol:
    Een stil, ingetogen meisje die Aurora's vriendin kan worden (of verzin zelf maar wat)
    Volledige naam:
    Niemand weet het, ze heeft zichzelf Lillium genoemd, wat in het Latijn 'lelie' betekent. Dit heeft ze gedaan omdat de lelie haar lievelingsplant is
    Leeftijd:
    Tegen de 21
    Race:
    Een verwilderd meisje die al jaren in de bossen woont, ze heeft een paar bovennatuurlijke krachten, zo kan ze bijvoorbeeld helen en kan ze communiceren met dieren en, als ze heel erg haar best doet, met geesten.
    Karakter:
    Lillium is een heel verlegen meisje die zelden wat zegt, je kunt haar wel heel goed vertrouwen en ze is enorm aardig. Lillium zal je altijd helpen als je in de problemen zit en gaat voor haar vrienden door het vuur.
    Lillium is vroeger verlaten door haar ouders en in de bossen terechtgekomen. Hierdoor is Lillium nogal verlegen en heeft ze het praten eigenlijk een beetje verleert. Lillium is een heel gevoelig typetje en voelt het meteen als jou iets dwars zit, ze probeert je dan te helpen en te kalmeren en je kan haar vaak huilend op een rots vinden omdat ze per ongeluk een lieveheersbeestje heeft doodgetrapt.
    Mensen vinden Lillium lief en schattig en het lijkt wel alsof ze helemaal geen slechte kanten heeft, Lillium is, ondanks dat ze altijd stil is, een hele goede metgezel en ze zegt meer met haar ogen dan met haar woorden. Als je Lillium in je team hebt, heb je een echte doorzetter en vertrouwenspersoon.
    Uiterlijk:


    Lillium heeft bruin haar en sprankelende groene ogen, ze is extreem dun en sportief. Lillium let niet op de aandacht van jongens en dat maakt haar wel gewild, ze wil dit niet. Ze vind jongens eng en besteed weinig aandacht aan kleding en make-up
    Hobby's:
    Zingen, door de velden of bossen rennen en met dieren praten
    Huisdier:
    Doordat Lillium met dieren kan praten, beschouwt ze eigenlijk elk dier als haar huisdier, maar er is één dier met een speciaal plekje in haar hart. Dat is haar uiltje Tadeus, die altijd met haar meevliegt.
    Extra's:
    Ze heeft een spraakgebrek en is bang voor teveel mensen, ze is ook helderziend maar weet dit niet of (eventueel) maakt er nooit gebruik van

    Hoop dat je er wat aan hebt (flower)


    Not all those who wander are lost.

    tessaahx schreef:
    Rol:
    Een stil, ingetogen meisje die Aurora's vriendin kan worden (of verzin zelf maar wat)
    Volledige naam:
    Niemand weet het, ze heeft zichzelf Lillium genoemd, wat in het Latijn 'lelie' betekent. Dit heeft ze gedaan omdat de lelie haar lievelingsplant is
    Leeftijd:
    Tegen de 21
    Race:
    Een verwilderd meisje die al jaren in de bossen woont, ze heeft een paar bovennatuurlijke krachten, zo kan ze bijvoorbeeld helen en kan ze communiceren met dieren en, als ze heel erg haar best doet, met geesten.
    Karakter:
    Lillium is een heel verlegen meisje die zelden wat zegt, je kunt haar wel heel goed vertrouwen en ze is enorm aardig. Lillium zal je altijd helpen als je in de problemen zit en gaat voor haar vrienden door het vuur.
    Lillium is vroeger verlaten door haar ouders en in de bossen terechtgekomen. Hierdoor is Lillium nogal verlegen en heeft ze het praten eigenlijk een beetje verleert. Lillium is een heel gevoelig typetje en voelt het meteen als jou iets dwars zit, ze probeert je dan te helpen en te kalmeren en je kan haar vaak huilend op een rots vinden omdat ze per ongeluk een lieveheersbeestje heeft doodgetrapt.
    Mensen vinden Lillium lief en schattig en het lijkt wel alsof ze helemaal geen slechte kanten heeft, Lillium is, ondanks dat ze altijd stil is, een hele goede metgezel en ze zegt meer met haar ogen dan met haar woorden. Als je Lillium in je team hebt, heb je een echte doorzetter en vertrouwenspersoon.
    Uiterlijk:


    Lillium heeft bruin haar en sprankelende groene ogen, ze is extreem dun en sportief. Lillium let niet op de aandacht van jongens en dat maakt haar wel gewild, ze wil dit niet. Ze vind jongens eng en besteed weinig aandacht aan kleding en make-up
    Hobby's:
    Zingen, door de velden of bossen rennen en met dieren praten
    Huisdier:
    Doordat Lillium met dieren kan praten, beschouwt ze eigenlijk elk dier als haar huisdier, maar er is één dier met een speciaal plekje in haar hart. Dat is haar uiltje Tadeus, die altijd met haar meevliegt.
    Extra's:
    Ze heeft een spraakgebrek en is bang voor teveel mensen, ze is ook helderziend maar weet dit niet of (eventueel) maakt er nooit gebruik van

    Hoop dat je er wat aan hebt (flower)


    Oeh, jij hebt zeker je rol hoor! (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Heb je nog meer rollen nodig? :Y)


    Not all those who wander are lost.

    tessaahx schreef:
    Heb je nog meer rollen nodig? :Y)


    Jahoor, verzin maar. :Y)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Rol: Jonger zusje van een van de virendinnen.
    Volledige naam: Lavine Lavender ze heeft geen achternaam
    Leeftijd: 15
    Race (Bijv. vampier, weerwolf, etc..): Paranormaal begaafd, met illusies. Ze kan illusies laten zien. Ze weet niet dat er nog een andere kracht verborgen in haar zit, waar ze nog niets van weet.
    Karakter: Verlegen, ze durft niemand over de illusies te vertellen. Ze vindt het moeilijk om andere mensen in vertrouwen te nemen. Als het haar lukt om te vertrouwen is ze de liefste persoon. Ze moet dan niet weer gebroken worden, omdat andere van haar misbruik maakten. Ze heeft zich afgesloten.
    Uiterlijk: foto en beschrijving:


    Blond haar. Groene ogen. Ze houdt absoluut niet van sport, en zit het liefst uren te schrijven of te zingen.
    Hobby's: Schrijven. Ballet, en buiten lopen.
    Huisdier: Een paard waar ze mee praat. De enige die ze in vertrouwen durft te nemen.
    Extra's: Ze doet aan ballet sinds haar vierde.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2011 - 20:04 ]


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Rol: Liefelijke zusje van Devon
    Volledige naam: Cassandra
    Leeftijd: 16
    Race (Bijv. vampier, weerwolf, etc..): Mens
    Karakter: Je kan goed met haar praten. Zou houdt al de geheimen die je haar verteld, maar soms is dat niet zo handig. Ze is volwassen voor haar leeftijd.
    Uiterlijk: foto en beschrijving:


    Cassandra heeft kort bruin krullend haar tot haar schouders. Ze heeft mooi gevormde wenkbrauwen en donker groene ogen. En mooie gevormde lippen. Ze houdt absoluut niet van herrie, en draagt het liefst jurkjes.
    Hobby's: Geheimen bewaren. Door het bos wandelen.
    Huisdier: Een hamster
    Extra's: Ze is lief, en is een meisjes meisje.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2011 - 20:10 ]


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague