• Ik heb mijn ipod classic van 160 gb net een week en ik had via mijn pc, hp windows xp er liedjes op gezet ik luister op hotel steek ik hem in mijn macbook pro geen probleem, ik luister in de auto opnieuw geen probleem en vandaag wil ik er nieuwe liedjes opzetten via mijn pc en hji synchroniseerd niet meer ook kan ik niet meer scrollen met mijn ipod en niet meer selecteren enzo hij blokkeert volledig wat moet ik doen?

    Heb ik ook gehad, laat hem leeglopen tot hij uitvalt, laad hem op en normaal moet alles weer werken.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Eum gewoon Menuknop en bol in het midden induwen tot hij uitvalt

    Pyro schreef:
    Heb ik ook gehad, laat hem leeglopen tot hij uitvalt, laad hem op en normaal moet alles weer werken.

    Dus het is normaal? Ik heb gedaan wat Fornicate gezegd heeft en hij is idd uitgevallen en terug opgestart het werkt weer jullie zijn echt geweldige mensjes hier op quizlet echt bedankt

    Pyro schreef:
    Heb ik ook gehad, laat hem leeglopen tot hij uitvalt, laad hem op en normaal moet alles weer werken.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Dat had ik ook atlijd, echt vervelend :/
    En dan deed ik ook wat Fornicate deed, maar dat heb je blijkbaar zelf ook al door :p


    As travars

    iPod Classic sux
    Ik heb er alleen maar miserie mee :-)

    Fornicate schreef:
    Eum gewoon Menuknop en bol in het midden induwen tot hij uitvalt


    ONLY SEVEN LEFT <3