• Ik weet eigenlijk niet of die hier moet of bij voetbal
    Nou ja, ik wil dus een voetbal-verhaal gaan schrijven met meerdere voetballers en ik zoek dus hulp. Het gaat dan over vier meisjes die verliefd worden op vier voetballers, waarvan ze denken dat die hun niet zien staan.
    Ik zoek nu dus 3 mensen die mee willen schrijven. Jullie mogen zelf een voetballer kiezen, maar geen dubbele natuurlijk.
    Ik wil zelf over Ryo Miyaichi schrijven.
    Nou let me know
    Even voor mensen die niet zo veel voetballers kennen, hier zijn enkele voorbeelden:
    -Ibrahim Affelay
    -Torres
    -Wijnaldum
    -Fer
    -Anita (ook de voornaam van mijn moeder:P)
    -Wesley Sneijder
    -Biszeswaar (geen idee hoe je het schrijft)
    -Luc Kastanjos
    En nog veel meer...

    PS: Valt het jullie ook op dat de voorbeelden die ik noem vooral van voetballers zijn die bij Feyenoord voetballen, hoe zou dat nou komen??

    [ bericht aangepast op 24 april 2011 - 22:05 ]


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    ik zou wel willen helpen, maar ik ken bijna geen voetballers:$


    Live, Laugh, Love and everything will be okay

    Ik wil wel meeschrijven, ik heb alleen de laatste tijd niet zo veel tijd meer.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Demonomania schreef:
    Ik wil wel meeschrijven, ik heb alleen de laatste tijd niet zo veel tijd meer.

    Dat kan gebeuren, toch, maar je mag nog steeds meedoen als je wilt


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    xlynnx schreef:
    ik zou wel willen helpen, maar ik ken bijna geen voetballers:$

    Welke voetballers ken je wel???
    Laten we daar is mee beginnen


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Is er nog iemand die mee wil schrijven????
    In mijn eentje wordt het zo moeilijk. Dan moet ik meerdere personages tegelijk doen :S


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    ImmaWolf schreef:
    Is er nog iemand die mee wil schrijven????
    In mijn eentje wordt het zo moeilijk. Dan moet ik meerdere personages tegelijk doen :S
    Je kan toch ook gewoon 1 meisje doen?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Mourinho schreef:
    (...)Je kan toch ook gewoon 1 meisje doen?

    Weet ik, maar ik denk niet dat er veel mensen interresse hebben voor een story over Ryo Miyaichi


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    ImmaWolf schreef:
    (...)
    Weet ik, maar ik denk niet dat er veel mensen interresse hebben voor een story over Ryo Miyaichi


    Als jij het leuk vind om zo'n story te schrijven, moet je dat gewoon doen. Ik heb ook een story, maar vrijwel niemand leest het... toch schrijf ik het gewoon, want ik vind het leuk om te doen!

    ImmaWolf schreef:
    (...)
    Weet ik, maar ik denk niet dat er veel mensen interresse hebben voor een story over Ryo Miyaichi
    Je moet schrijven over wat je zelf leuk vind, niet over wat andere willen dat je schrijft..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.