• Ik mag misschien een helix, en ik wil er graag meer over weten.
    Doet het zetten erg zeer?
    Wat is de heeltijd?
    Kan je op die kant slapen?
    Hoe moet je het verzorgen?
    Mag er chloor op?

    Dankuzeer. _O_


    Fat kids are harder 2 kidnap.

    -Het zetten doet niet echt zeer dat is gewoon klik en het zit in u oor xD
    -Ik heb dat laten zetten toen ik 18 was, maar dat mag vroeger hoor :p
    -Ik kon niet op die kant slapen, ik ben ook wakker geworden met een bloedend oor ma bon =) ik lag op die kant dus ergens is het mijn eigen schuld, dus slaap maar naar de andere kant :p
    -Dat verzorgen leggen ze wel uit in de shop =)
    -Ik ben er niet mee gaan zwemmen maar ik dacht da je er 2 maande niet mee mocht gaan zwemmen..


    Stop wishing, Start doing..

    Ik heb hem zo ongeveer een anderhalve maand geleden laten piercen.
    De pijn viel beter mee dan verwacht. Toen de naald er door ging was het wel eventjes schrikken, maar daarna begon echt heel hard te gloeien en voelde je geen pijn meer.
    De heeltijd, goh, uit die van mij komt nog altijd pus en hij doet nog steeds pijn maar het is geen ondraaglijke pijn. Het doet alleen zeer als ik eraan kom.
    Ik durfde er de eerste nacht niet op slapen uit angst dat het zeer zou doen, maar de volgende ochtend werd ik gewoon op die kant wakker. Het doet pijn als je erop ligt, maar die valt best mee.
    Voor de verzorging heb ik een busje meegekregen waar ik twee keer per dag mee op mijn oor moest druppelen. Volgens mij was dat een ontsmettingsmiddel.
    Chloor mag er volgens mij wel op al zou ik zwemmen afraden na de eerste weken. Volgens mij ontsteekt je oor dan sneller door die bacteriën.


    Let the Night embrace you