• ja mensen, het is weer eens zo ver ik irriteer me ergens aan.
    die labels van dat goldmember gebeuren bij de users.
    Nee ik kan het niet uitstaan.

    Xx


    Some angels have no wings.

    Ja ik ook.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Het irriteert me - nog - niet


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Nimf schreef:
    > verplaatst naar klachten

    Ik vind het jammer dat mensen altijd zeuren over veranderingen. Zonder zouden jullie het maar heel saai vinden. Dat durf ik zo te wedden. :Y)

    Persoonlijk vind ik dit geen gezeur, ik vind dat dit gewoon een mening is ;l
    Ze zeurt niet, ze vertelt alleen dat ze zich irriteerd.

    Maar je hebt wel gelijk, zonder zouden mensen het saai vinden ;s


    Me so good.

    Ik ben niet jaloers ofzo, maar het irriteert mijn ook.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Nimf schreef:
    > verplaatst naar klachten

    Ik vind het jammer dat mensen altijd zeuren over veranderingen. Zonder zouden jullie het maar heel saai vinden. Dat durf ik zo te wedden. :Y)


    Nee dan wisten we niet dat het bestond dus konden we ook niet zeggen dat we "het zonder" saai vonden. Ik ben het wel met haar eens en ik merk duidelijk wel verschil dat zie je ook in dit topic tussen GM en "gewone" "users.

    [ bericht aangepast op 22 april 2011 - 19:20 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Crowstorm schreef:
    stop whining.

    Agreed. Niemand is hier ooit tevreden. Mensen vinden hier altijd wel iets om over te zeiken. Zijn het niet de modposities, dan zijn het de kudo's of dit Goldenmembership. Jesus.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ach kind, zet je er overheen. Hoewel je zegt dat je het niet bent, klink je zo alsof je jaloers bent. Ik ben GM en ik voel me nu heus ook niet beter dan de rest.
    Die tekens zijn er net, je moet er gewoon aan wennen en dan valt het reuze mee.

    [ bericht aangepast op 22 april 2011 - 19:28 ]


    everything, in time

    Mijn irriteert het ook(cat)

    Maar het maak me niet uit.Ik wen er wel aan:Y) . En zoo veel exrta vindt ik niet nodig. Basis vindt ik goed:Y) en als andere mensjes het willen Maak het me niet uit:Y).

    + ik vindt hun smilies eng(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Erger je dan maar vast aan mij. 8D


    Your make-up is terrible

    PRESIDENT schreef:
    Ach kind, zet je er overheen. Hoewel je zegt dat je het niet bent, klink je zo alsof je jaloers bent. Ik ben GM en ik voel me nu heus ook niet beter dan de rest.
    Die tekens zijn er net, je moet er gewoon aan wennen en dan valt het reuze mee.


    Stiekem voel jij je zo veel beter dan de rest, Leentje. Maar dat ben je ook. Ghehe. (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vind die net tof :'3
    Die lijken zo op ananassen :P


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Prongs schreef:
    (...)
    Agreed. Niemand is hier ooit tevreden. Mensen vinden hier altijd wel iets om over te zeiken. Zijn het niet de modposities, dan zijn het de kudo's of dit Goldenmembership. Jesus.


    jup,mee eens
    ik erger me er niet aan maar er zijn altijd een paar mensen die dat wel weer gaan doen -,- alsof we door één iemand die een topic hierover opent die dingen weer gaan afschaffen! right -,-


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik vind het best...schattig? ;'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik vond het eerst een beetje vreemd staan, maar ik ben al bijna gewend. Heb er in elk geval geen last van. Het zijn grote opvallende tekens, toch?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik vind het niet storend, ik vind het juist leuk. Het houdt de site ook op de been.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.