• Ik heb een of andere insecte beet en hij is vreselijk groot!, als je van je 2 handen een rondje maakt zo groot is hij, en hij is vet hard en hij is heel rood en hij doet vreselijk veel pijn. Kut beesten ook.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Blinde vlieg/horzel ofzo?


    No growth of the heart is ever a waste

    Vervelend :(


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik heb daar geen verstand van, maar shit! Dat moet verschrikkelijk pijn doen ö!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ah, gatver.

    Dat is inderdaad heel groot. Ik zou zeggen zalf op doen, en als het niet beter wordt naar de dokter. Het zou eventueel op een allergie kunnen wijzen, maar waarschijnlijk is het gewoon een stom insect. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    reyon schreef:
    Dat is inderdaad heel groot. Ik zou zeggen zalf op doen, en als het niet beter wordt naar de dokter. Het zou eventueel op een allergie kunnen wijzen, maar waarschijnlijk is het gewoon een stom insect. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    reyon schreef:
    Dat is inderdaad heel groot. Ik zou zeggen zalf op doen, en als het niet beter wordt naar de dokter. Het zou eventueel op een allergie kunnen wijzen, maar waarschijnlijk is het gewoon een stom insect. (:

    Ja, ik heb een allergie!, oke door dat komt het. Ik had het vorig jaar aan mijn voeten en ik had net een dans optreden deed het vreselijk veel pijn om tedansen.

    [ bericht aangepast op 22 april 2011 - 17:57 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik ben allergisch voor muggensteken en dan worden ze bij mij zo groot. Dat misschien?


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    East schreef:
    Ah, gatver.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    misschien ben je ergens allergisch voor, voor hetgene wat je heeft gestoken?
    O:


    Me so good.