• Hahha, ik kleur dus mijn haren bij de kapper. En telkens ik ga proberen ze me dure shampoo en conditioner en al die dingen aan te smeren. En dan gaat hun uitleg zo: heb je al shampoo van hier gekocht? - dan antwoord ik nee - dus je wast je haren met gewone shampoo? - dan antwoord ik ja - Eerlijk gezegd merk ik het wel, je haar is zo droog en gaat kapot gaan als je geen goeie shampoo aankoopt, die van hier zijn veel beter voor je haar en maakt het weer gezond. Zo gaat het dus telkens opnieuw.

    En aangezien het deels waar was, omdat ik kleur en dan nog mijn haren plat. Ben ik naar Pro Duo gegaan. Een winkel waar ze dezelfde producten als in de kapper verkopen, maar net iets goedkoper nog.

    En dus ga ik de volgende keer als ik ga, kijken wat ze zeggen. Als ze weer zeuren dat mijn haar droog is en kapot zal gaan, weet ik gewoon 100% zeker dat het nonsens zijn, dat ze verkopen.. en dan, ga ik plat van het lachen. Hahha D:

    Whahaha, ik wil dat ook wel eens weten.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dan vallen ze even dik door de mand. :3


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Beamsville schreef:
    Dan vallen ze even dik door de mand. :3

    Dat is gewoon echt awesome ;D


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Hahah, ze willen ook alleen maar geld dan o_o


    When you can live forever, what do you live for?

    Geniaal . (cat)


    DUDE AANBID LIV OFZO . 8D

    Haha :'D


    Never run out of reasons to smile...

    mijn moeder heeft ook die producten van de kapper. Toevallig ben ik vandaag ook naar de kapper geweest en dat haat ik als ze je alles proberen aantesmeren. 'en stijl je je haar soms? dan moet je zeker deze verzorgin..blabla'

    xD praatjes


    And all the girls in the front row scream your name.

    geweldig


    "Ignite, my love. Ignite."