• zo een prik die ik gisteren heb gekregen(denk baarmoedehalskanker rikachtig iets) nu doet mijn arm vreselijk pijn! een paar meiden uit mijn klas hebben dit ook
    wie heeft deze ook gehad?


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    ik niet!
    erg voor je, veel beterschap(flower)

    Bij mij deden de eerste 2 van Baarmoederhalskanker pijn. En de 3e niet.
    Of andersom. x'D

    Beterschap. (flower)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    xD bij mij niet.
    Je moet in het begin veel bewegen met die arm dan voel je het minder
    Bijvoorbeeld gaan skeeleren ofzoiets (A)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Die prik komt never nooit mijn arm niet in, maar goed, hoop dat jij je snel beter voelt :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik viel bijna flauw bij de laatste, maar de eerste deed het meeste pijn (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Tsja wat is pijn.. een prikje vind ik niet heel erg pijnlijk. Maargoed, ik heb een vrij hoge pijngrens.


    ars moriendi

    Ja, lang geleden.
    Ik vond er niks aan, je moet er gewoon niet aan denken.
    En je arm bewegen, anders wordt die stijf.
    Maar gewoonniet aan denken, het valt wel mee


    Have you ever been alone in a crowded room?

    ik heb hem gisteren ook gehad
    maar ik heb nog maar een heel klein beetje pijn:X


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Ik had het vorig jaar. En het deed zeer de dag daarna, maar dit gaat wel weer over hoor. Gewoon veel bewegen.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik vind deze prik niet zo erg. Ik moest namelijk een keer bloed laten prikken en toen ging die vrouw er mee wroeten in mijn arm, omdat ze mijn ader niet kon vinden en de naald er al in had gestoken.
    Al deden de baarmoederhalskanker prikken wel iets meer pijn dan de andere prikken die ik gehad heb.

    Veel suc6 met je vervelende arm ;)


    Happy Birthday my Potter!

    BloodyGum schreef:
    Ik vind deze prik niet zo erg. Ik moest namelijk een keer bloed laten prikken en toen ging die vrouw er mee wroeten in mijn arm, omdat ze mijn ader niet kon vinden en de naald er al in had gestoken.
    Al deden de baarmoederhalskanker prikken wel iets meer pijn dan de andere prikken die ik gehad heb.

    Veel suc6 met je vervelende arm ;)

    bloedafnemen doet meer pijn!


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    IsaMyBff schreef:
    (...)
    bloedafnemen doet meer pijn!


    Ja, maar de laatste keer hoefde ze niet te wroeten, dus toen werd ik in ieder geval niet onwel xD


    Happy Birthday my Potter!

    Kuyt schreef:
    Tsja wat is pijn.. een prikje vind ik niet heel erg pijnlijk. Maargoed, ik heb een vrij hoge pijngrens.

    Ik heb dat ding vorige week gehad, en ik begin al te verkrampen van de pijn als er iets op mijn teen valt, maar die prik deed zelfs mij geen pijn :'D

    Nog niet.


    Olive

    BloodyGum schreef:
    (...)

    Ja, maar de laatste keer hoefde ze niet te wroeten, dus toen werd ik in ieder geval niet onwel xD

    okxD


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped