• ik at net een ijsje op, van de ijskar, en heb me speciaal aangekleed en heb geen onderbroek aan xd omdat ik snel moest zijn!!


    maar wie kleed zich nog speciaal aan voor de ijskar of bv. als er iemand belt aan de deur ofzo??

    meestal zit ik thuis in een joggingsbroek maar als er iemand aan de deur staat toch maar snel een spijkerbroek aanXD

    [ bericht aangepast op 21 april 2011 - 18:08 ]

    Haha.
    Ik loop er altijd deftig bij... Of toch meestal. :')

    Niet zo lang geleden had ik iets besteld uit een boekje en ze belden aan (allé, bij ons kan je niet aanbellen, lol) en het was nog vroeg, dus moest ik die mens onder ogen komen en iets ondertekenen terwijl ik daar stond in mijn pyjama en mijn haar helemaal door elkaar enzo, haha. Die mens moet nogal wat gedacht hebben... :'D

    [ bericht aangepast op 21 april 2011 - 18:09 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik zie er thuis altijd als een luie zwerver uit, maar buiten natuurlijk niet. haha.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Jewellery schreef:
    Haha.
    Ik loop er altijd deftig bij... Of toch meestal. :')

    Niet zo lang geleden had ik iets besteld uit een boekje en ze belden aan (allé, bij ons kan je niet aanbellen, lol) en het was nog vroeg, dus moest ik die mens onder ogen komen en iets ondertekenen terwijl ik daar stond in mijn pyjama en mijn haar helemaal door elkaar enzo, haha. Die mens moet nogal wat gedacht hebben... :'D


    Hhahahahah lol

    Ik kijk altijd eerst door het gaatje in de deur , als het een cute guy is doe ik open.

    Als het iemand anders is zeg ik "Pa iemand voor je"


    Firm believer of all that is magic

    Ik heb meestal gewoon kleren aan :'D


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Waarom zou je je speciaal aankleden voor de ijskar? Zo belangrijk is hij nou toch ook weer niet? In ieder geval niet belangrijk genoeg om zonder onderbroek over straat te gaan. (x


    Felix

    Hahahaa ik niet. Maar heb vandaag wel lekker een ijsje gehad!=D


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ons straat is te smal dus geen ijskar voor Erato :(.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Wahahhahaha xD

    Ik ga altijd naar de salon


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    CrazyChicken schreef:
    Waarom zou je je speciaal aankleden voor de ijskar? Zo belangrijk is hij nou toch ook weer niet? In ieder geval niet belangrijk genoeg om zonder onderbroek over straat te gaan. (x


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    CrazyChicken schreef:
    Waarom zou je je speciaal aankleden voor de ijskar? Zo belangrijk is hij nou toch ook weer niet? In ieder geval niet belangrijk genoeg om zonder onderbroek over straat te gaan. (x


    maar hij stond aan de andere kant van de straat en er waren veel mensen!

    [ bericht aangepast op 21 april 2011 - 18:34 ]

    Opzich vind ik dit best wel.. gestoord? :$


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Tranquilized schreef:
    Opzich vind ik dit best wel.. gestoord? :$


    heb geen rok ofzo aan hoor gewoon een broek en had zin in een ijsje en als je me gestoord vind is dat niet erg hoor iedereen zijn eigen mening toch?

    It happens. Ik moest een keer de deur open doen, terwijl ik in een groot t-shirt en mijn onderbroek stond. Ik was nl. alleen thuis.:$ Het was de postbode die een pakketje voor mijn moeder kwam brengen:$


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful