• Ik had laatst een topic over mijn vriendin die niet kwam opdagen toen we gingen afspreken, en toen bleek het dat ze iets had gestolen en naar de albert heijn moest, en mij liet zitten. Vandaag hadden we om 4.05 afgesproken bij mijn school, ik ben dan uit, en zij zou wachten in de kantine. Ik wacht tot kwart over 4 en had er wel genoeg van. Kom ik net thuis, bleek het dat ze langs mijn huis is gefietst en heeft gezegd tegen mn vader dat ze nog de afwas moest doen en dus te laat was, maar ik kon haar niet meer inhalen en zag haar niet meer.
    Nouja weetje, laat ook maar nu. Ik word er wel een beetje gek van, ik had het nog wel zó duidelijk met haar afgesproken, wat er ook gebeurd, 4.05 in de kantine.

    hmm, hebben jullie ook wel zoiets meegemaakt?

    oh en ze neemt haar mobiel niet op, leuk. Dx

    [ bericht aangepast op 21 april 2011 - 16:27 ]


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Nee.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Mijn vrienden zijn àltijd te laat. Het is zelfs zo dat ik niet meer de moeite neem om op tijd ergens naar toe te gaan, want da sta ik er toch een half uur met mijn duimen te draaien.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Major schreef:
    Mijn vrienden zijn àltijd te laat. Het is zelfs zo dat ik niet meer de moeite neem om op tijd ergens naar toe te gaan, want da sta ik er toch een half uur met mijn duimen te draaien.

    EXACTLY.

    [ bericht aangepast op 21 april 2011 - 16:29 ]


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Nog nooit.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ja ik had met 2 vriendinnen afgesproken om naar het stad gaan shoppen om 2 uur
    Ik stond al daar om 13:45 Bianca komt toe om 14:05 niet zo laat dus maar een andere kwam een half uur later toe dus om 14:35 Ik heb daar dus 3 kwartiers staan wachten op haar

    Een andere vriendin kwam slapen en we hadden om 14 afgesproken bij mijn mama ze is er maar om20:30 doorgekomen bij mijn papa omdat ze nog naar iets moest gaan dat vond ik echt niet leuk

    [ bericht aangepast op 21 april 2011 - 16:30 ]


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Heeft zij geen telefoon? Ze kan toch gewoon smsen of zo? :/


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Nope.

    Nee, ik vind het wel zo beleefd om overal op tijd te zijn & dat vinden mijn vrienden ook. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Nee, niet echt eigenlijk. Meestal komen ze wel gewoon op tijd als ik wat met ze afspreek (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik fiets altijd met een vriendin samen naar voetbal en ik sta altijd op haar te wachten. Ik ben daar altijd als eerst en daar sta ik dan 20 minuten te wachten en dan komen we meestal ook nog bijna te laat.


    Even a white rose has a black shadow.

    Major schreef:
    Mijn vrienden zijn àltijd te laat. Het is zelfs zo dat ik niet meer de moeite neem om op tijd ergens naar toe te gaan, want da sta ik er toch een half uur met mijn duimen te draaien.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    altijd op tijd.


    Some angels have no wings.

    -

    [ bericht aangepast op 22 april 2011 - 7:33 ]


    <3

    Zo'n meisje en ik hadden besloten, om te fietsen naar de manege.
    Om half 5 hadden we afgesproken. Komt marié niet opdagen.

    Zie ik haar bij de manege rondlopen "Ja je zei toch echt half 4 slimbo"


    Firm believer of all that is magic

    In de 1e fietste ik altijd met mijn 'vriendinnen' mee naar school. 1x waren hun eerder op het punt waar we afspraken, en reden gewoon aan terwijl ik altijd meestal eerder was en dat ik ooit wel een 15 minuten of iets wachtte. En het stomste was dat ze ook nog logen en zeiden dat ze wel gewacht hadden.


    <3