• Hihi, ik heb net Disney Channel -een half uur lang- gekeken met mijn zusje.
    Nou had ik vragen, voor jullie, ja JULLIE mijn mede-users. (cat)

    Jullie mening over Selena Gomez, Miley Cyrus, Demi Lovato en over die film Gigantic @ Teennick ofzoiets?

    xoxo'


    We accept the love we think we deserve.

    Die wil je niet weten. 8D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hahahaha als ik het kijk word ik meligg x'D.


    Tinka & Ghunter.

    Dumbledore schreef:
    Die wil je niet weten. 8D

    Jawel, echt wel. Eén voor één zelfs. _O_

    [ bericht aangepast op 20 april 2011 - 21:29 ]


    We accept the love we think we deserve.

    Ik kijk daar niet naar..


    No growth of the heart is ever a waste

    van demi en selena hou ik, van miley net iets minder. al zijn er momenten dat ik het beter had kunnen doen dan hen, qua acteergebied toch -vooral bij hannah montana- qua zangtalent hou ik m'n bekkie :X


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    TheBoss schreef:
    Ik kijk daar niet naar..

    Dat kan. :'D
    Ik ook niet, alleen naar Gigantic. En Demi Lovato mag ik wel :'D


    We accept the love we think we deserve.

    Miley Cyrus heeft wel humor, Selena Gomez is lekker hard en Demi Lovato is tja.. ze probeert het, maar ze is het gewoon net niet. Maar Demi Lovato kan dan weer het beste zingen van deze drie.


    Life is hard and then we die

    Ik heb er geen mening over. Kan me echt niks schelen wat die tutjes allemaal doen, ik heb een leven dat ik graag wil leven en dan ga ik me niet bezig houden met zulke onzin. (cat)


    -

    Ik kijk er niet naar. De laatste keer dat ik daarnaar keek was ik ladderzat, of m'n zusje kijkt, en ik zit te gamen of zo. Naar mijn mening zijn het gepoederde talentloze dozen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Die film ken ik niet, en die personen wel van naam, maar ik kijk vrijwel nooit Disney Channel of Disney XD of iets dergelijks. Ik heb dus niet echt een mening over hen. En het enige programma van Disney dat ik écht leuk vind is Phineas & Ferb. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    TheBoss schreef:
    Ik kijk daar niet naar..


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ik vind ze veel te overrated. Het zijn maar tieners en onmiddellijk wereldberoemd. De helft wordt depressief of krijgt problemen omdat ze al die druk op hun voelen. Het gaat niet om de personen zelf, maar om het geld dat ze maken. Nee, ik ben er geen fan van. De meeste mag ik niet en ik vind het abnormaal hoe Disney met ze omgaat, al beseffen ze dat niet.


    Olive

    Genius schreef:
    Ik heb er geen mening over. Kan me echt niks schelen wat die tutjes allemaal doen, ik heb een leven dat ik graag wil leven en dan ga ik me niet bezig houden met zulke onzin. (cat)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.