• Ik ga eventjes ranten, want ik ben heel erg boos.
    Ik kom dus net terug van de Albert Heijn, en ik hoor dus iemand naast me zeggen; 'Waarom krijgen gehandicapten nouweer extra parkeerplaatsen? Die mensen moeten gewoon dood.' Like, wtf? Ik ben zo fuuucking boos geworden op die gast, ik heb hem helemaal uitgescholden.
    No offense, maar als je dat zegt, kan ik echt link worden.
    Ik weet dat sommige mensen het awkward vinden rond gehandicapten, maar dat zijn toch ook mensen? Ik probeer niet iedereen over een kam scheren, maar ik ben nu gewoon geirriteerd.
    Even om het nuttig te houden, wat vind jij?

    Edit; de reden waarom ik me er ook zo voor aangesproken voel is omdat mijn moeder gehandicapt is.

    [ bericht aangepast op 20 april 2011 - 21:14 ]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    PUKKELxDING schreef:
    Respect voor jou meisje _O_

    [ bericht aangepast op 20 april 2011 - 22:57 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    you go girl, ik zou hetzelfde gedaan hebben.


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Ik zou dus never nooit niet iemand uitschelden daarvoor. Hoe erg dat ook is, het is wel zijn mening.


    Olive

    Authors schreef:
    Ik zou dus never nooit niet iemand uitschelden daarvoor. Hoe erg dat ook is, het is wel zijn mening.


    Het is bot wat ik heb gedaan, en ik was toen ook nogal pissig, maar ookal was ik heel hard, ik heb er geen spijt van.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    (...)

    Het is bot wat ik heb gedaan, en ik was toen ook nogal pissig, maar ookal was ik heel hard, ik heb er geen spijt van.


    En je moet er ook geen spijt hebben, want het is jou keuze en dat leek voor jou het beste (: Ik snap je volkomen, maar ik snap ook waar hij het heeft gehaald, al is het heel harteloos.


    Olive

    PUKKELxDING schreef:
    Respect voor jou meisje _O_


    "Don't look back, you're not going that way."

    Authors schreef:
    (...)

    En je moet er ook geen spijt hebben, want het is jou keuze en dat leek voor jou het beste (: Ik snap je volkomen, maar ik snap ook waar hij het heeft gehaald, al is het heel harteloos.


    Ik snap wel dat het zijn mening was, gewoon hoe hij het zei, ja, er knapte gewoon iets (:


    I hope heaven needs you more than I do now.