• Ik ga eventjes ranten, want ik ben heel erg boos.
    Ik kom dus net terug van de Albert Heijn, en ik hoor dus iemand naast me zeggen; 'Waarom krijgen gehandicapten nouweer extra parkeerplaatsen? Die mensen moeten gewoon dood.' Like, wtf? Ik ben zo fuuucking boos geworden op die gast, ik heb hem helemaal uitgescholden.
    No offense, maar als je dat zegt, kan ik echt link worden.
    Ik weet dat sommige mensen het awkward vinden rond gehandicapten, maar dat zijn toch ook mensen? Ik probeer niet iedereen over een kam scheren, maar ik ben nu gewoon geirriteerd.
    Even om het nuttig te houden, wat vind jij?

    Edit; de reden waarom ik me er ook zo voor aangesproken voel is omdat mijn moeder gehandicapt is.

    [ bericht aangepast op 20 april 2011 - 21:14 ]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Het is grof.
    Maar ik zou die mens gewoon negeren en mijn woorden er niet aan vuil maken.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik vind dat je gelijk hebt, mijn oom heeft geen benen meer na een ongeluk maar ik vind hem nog altijd dezelfde oom.

    en ergens profiteer ik er altijd aan als ik bij hem ben, en we moeten ergens parkeren. ;$


    They fell in love, didn't they?

    Ik zou die man niet uitgescholden hebben (niet omdat ik het niet zou willen -want vanbinnen zullen waarschijnlijk ontelbare scheldwoorden in mij opborrelen, alsook een drang om hem zelf tot gehandicapte te slagen-, maar omdat ik een onbekende niet durf uit te maken). Wat een rotzak.
    Dus vandaag ben jij mijn held! =D


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    Ik zou die man niet uitgescholden hebben (niet omdat ik het niet zou willen -want vanbinnen zullen waarschijnlijk ontelbare scheldwoorden in mij opborrelen, alsook een drang om hem zelf tot gehandicapte te slagen-, maar omdat ik een onbekende niet durf uit te maken). Wat een rotzak.
    Dus vandaag ben jij mijn held! =D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Wat een ongelofelijke assholes, ik zou ze helemaal verrot schelden, ook omdat mijn zusje gehandicapt is. Echt vieze mongolen gatver.
    Haha dit luister ik nu, en zoals Cloudburst, jij bent ook mijn held. xd


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Ik had precies hetzelfde als jou gedaan.!


    Me so good.

    Respect voor jou meisje _O_


    Life is hard and then we die

    Oh my god, what a loser.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik heb een zwaargehandicapte broer en altijd zij de gehandicapten parkeerplaatsten bezet door mensen die niet een s zo een kaart hebben


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Cloudburst schreef:
    Ik zou die man niet uitgescholden hebben (niet omdat ik het niet zou willen -want vanbinnen zullen waarschijnlijk ontelbare scheldwoorden in mij opborrelen, alsook een drang om hem zelf tot gehandicapte te slagen-, maar omdat ik een onbekende niet durf uit te maken). Wat een rotzak.
    Dus vandaag ben jij mijn held! =D


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Freebird schreef:
    Ik heb een zwaargehandicapte broer en altijd zij de gehandicapten parkeerplaatsten bezet door mensen die niet een s zo een kaart hebben


    Idd, daar kan ik ook zó geirriteerd om worden!
    Oke, sommigen hebben het niet door dat het een gehandicaptenplek is, prima.
    Maar dan heb je sommige mensen die vinden dat ze toch niet nodig zijn, en er maar parkeren.
    Waarom zouden ze er anders zijn?


    I hope heaven needs you more than I do now.

    meis, het beste wat je kunt is negeren.
    Ik kan er ook niet tegen dat mensen met kanker schelden, alleen ik scheld ze niet uit!


    <3

    Cloudburst schreef:
    Ik zou die man niet uitgescholden hebben (niet omdat ik het niet zou willen -want vanbinnen zullen waarschijnlijk ontelbare scheldwoorden in mij opborrelen, alsook een drang om hem zelf tot gehandicapte te slagen-, maar omdat ik een onbekende niet durf uit te maken). Wat een rotzak.
    Dus vandaag ben jij mijn held! =D


    Only those who listen can hear

    Gehandicapte mensen hoeven niet altijd geestelijke problemen te hebben. En dan nog, het zijn net zo goed mensen als wij :3


    SLOAN.

    Mooie actie van je. Hoop dat die kerel voortaan z'n smoel houdt :\


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.