• Heey, de reden dat we inactIef waren was omdat ik een computerverbod had, en Zephyros weet mijn ww ook niet. Sorry hiervoor.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 22:26 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 april 2011 - 20:52 ]


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Fellatio schreef:
    Is het niet handig dat de ingeleverde dingen achter de naam staat? Anders moet jij zelf ook alles straks weer terug zoeken ;$

    was ik van plan te doen, maar had ff geen zin x']


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    BluBerry schreef:
    (...)
    was ik van plan te doen, maar had ff geen zin x']


    Owww haha ok (: dan heb ik niks gezegt (a')

    [ bericht aangepast op 11 mei 2011 - 15:09 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    die van mij is af en nogal erg gefaald x)
    maargoed boeie (cat)
    daarkomtie:











    ho w8 eerst wat informatie over deze jongedame:

    wie denken jullie dat ze is?
    -denkdenkdenk- zwart haar, heksenhoed, bezemsteel... wacht sneep? maar het was een ZE O_____O
    jup het is de vrouwelijke sneep :Y) (sorry sneep fans!!!)

    het levensverhaal (zo zielig...arm ding):

    Voor ze erachter kwam dat ze een heks was, werkte ze bij IBM.
    Helaas was ze arrogant en iedereen vond haar lelijk om haar make-up (let op die sexy blauwe lippen) dus ging ze weg. Ze kwam Voldemort tegen en werd een dooddoener. Helaas was Voldie nogal jaloers op haar neus, dus stal hij die (cat). toen moest ze gaan spioneren op zweinstein. Daar spioneerde de echte sneep ook. Ze voelden zich gelijk aangetrokken tot elkaar en begonnen te daten (vandaar haar slechte kledingsmaak…). Maar ze kon gewoon niet tegen de lucht die sneep transpireerde, dus ging ze vreemd met vilder. Helaas liep ze een ooginfectie op door het zoenen van de onhygiënische Vilder, vandaar dat ze nu altijd een zonnebril draagt. Door haar speciale lippenstift lopen Sneep en Vilder nu nog rond met blauwe lippen (cat). Omdat er eigenlijk genoeg banen waren, maar Perkamentus ook als een blok voor haar knappe uiterlijk viel mocht ze blijven en wc’s schoonmaken. Dat doet ze tot op de dag van vandaag nog steeds, hopend op een nieuwe neus die ze óóit mischien als beloning van Voldie zal krijgen en hopend op een leuk vriendje die haar geen ooginfectie geeft die stinkt of die haar neus jat :3
    Dit was het levensverhaal van sevvie snevvie

    en dan eindelijk haar mooiheid :Y) let niet op mijn hoofd




    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    nog ff en ik ga denken dat het geen sok is xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    nog ff en ik ga denken dat het geen sok is xd

    Haha xD


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Herinnering:
    As Zondag moet opdracht 1 af zijn!


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Dudes ;D ik ben niet verder gekomen dan dit: ik wist niks meer.


    Wat heb ik eraan gedaan;
    - haar gegeven
    - ingekort
    - vet bij de wangen weggehaald
    - mond gegeven
    - ogen gegeven
    - zwitsal geurtje gegeven [hij stonk te erg naar sok..]




    En ja.. ik laat altijd mijn klerenkast deur open .. behalve op vrijdag

    [ bericht aangepast op 22 mei 2011 - 23:31 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wanneer krijgen we de uitslag?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    Wanneer krijgen we de uitslag?

    binnenkort. ik ben alleen teleurgesteld dat er maar 4 zijn die het ingeleverd hebben, en we willen nog even kijken wat we er verder precies mee gaan doen...


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Panthera schreef:
    (...)
    binnenkort. ik ben alleen teleurgesteld dat er maar 4 zijn die het ingeleverd hebben, en we willen nog even kijken wat we er verder precies mee gaan doen...


    Owkeejj


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Opdracht 2 staat online! (:


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Willen jullie even doorgeven welk liedje jullie kiezen?


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    mag je ook een filmpje maken?
    en ik kies spring nicht van tokio hotel. ^^


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    BRAINWITCH schreef:
    mag je ook een filmpje maken?
    en ik kies spring nicht van tokio hotel. ^^

    Ja hoor dat mag (:


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    ik heb echt geluk met deze opdracht xD tekeningen bij muziek maken is mijn hobby geworden =P ik ben al bijna klaar met één
    ik heb dit liedje:
    fly brother fly

    edit: ghehe ik ging nog even tekenen en hij is nu al klaar xD


    als je hem niet goed ziet: klik

    [ bericht aangepast op 26 mei 2011 - 18:12 ]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.