• Heey, de reden dat we inactIef waren was omdat ik een computerverbod had, en Zephyros weet mijn ww ook niet. Sorry hiervoor.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 22:26 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 april 2011 - 20:52 ]


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    JongEnBlond schreef:
    (...)
    Ik zal denk ik een sok van m'n vader moeten gaan stelen lol.


    wil niet weten hoe groot die is


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    wil niet weten hoe groot die is

    Maatje 43 :P valt nog mee. Maar ze stinken wel :(


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    JongEnBlond schreef:
    (...)
    Maatje 43 :P valt nog mee. Maar ze stinken wel :(


    oww ongeveer even groot als die van me broertje ;D
    das dus groot.. maar eh... wrm pak je dan vieze en geen schone ? ;p


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    FreeMe schreef:
    FreeBird
    =
    FreeMe

    okeey (:


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Mag ik mee doen?
    Die opdracht van sokpopjes vind ik zoooo cute :'3

    ik keek in de blokker hea ;D [geloof dat het de blokker was]
    en daar waren ook van die sokkiejs XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    ik keek in de blokker hea ;D [geloof dat het de blokker was]
    en daar waren ook van die sokkiejs XD

    haha xD


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    we gaan bijna de 1e datum voor opdracht 1 in het topic zetten, we willen alleen eerst wel zeker zijn dat er niet veel aanmeldingen meer komen. dus als je mee wilt doen, zeg het dan nu (: als je nog twijfelt, zeg het dan ook even dan kunnen we er rekening mee houden en een plaatsje vrij houden. als je het pas later zeker weet kan je misschien wel een heel klein beetje uitstel krijgen.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Wanneer gaan we het dan in moeten leveren? Want ik ga van 1 tot 8 mei op vakantie en weet niet zeker of ik het wel af ga krijgen voor die tijd...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    JongEnBlond schreef:
    Wanneer gaan we het dan in moeten leveren? Want ik ga van 1 tot 8 mei op vakantie en weet niet zeker of ik het wel af ga krijgen voor die tijd...

    dat weten we nog niet zeker, maar we geven soewieso 2 weken de tijd voor deze opdracht. je kan als het echt niet gaat uitstel vragen ;)


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    ja mag ik meedoen?
    neemt gelijk abo


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ghehe ik ben al bezig ;D heb de vorm van de sok al gedaan ;D en 1 oog ;D tering veel werk is dat o-O op gegeven moment moest ik wel sotppen want ik begon scheel te zien ;P laat zo wel ff zien denk ik hoe ver ik ben ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    willen jullie er mij ook aan herinneren? :Y)
    ik ga t zo vergeten anders


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    StillBored schreef:
    willen jullie er mij ook aan herinneren? :Y)
    ik ga t zo vergeten anders

    okidoki (:


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Fellatio schreef:
    Ghehe ik ben al bezig ;D heb de vorm van de sok al gedaan ;D en 1 oog ;D tering veel werk is dat o-O op gegeven moment moest ik wel sotppen want ik begon scheel te zien ;P laat zo wel ff zien denk ik hoe ver ik ben ;D

    ghehehe...


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.