• (Ik heb eens gekeken bij instellingen en het niet gevonden. Moest het er toch al zijn of als er al een suggestie over is, schiet me alsjeblieft niet af. (krul))


    Dus... Mijn voorstel:
    Ik zie dat er veel users (waaronder ikzelf) telkens een bepaald soort lettertype en/of lettertypegrootte gebruiken. Ook zijn er die hun tekst telkens schuin zetten. Het is niet dat het zo erg veel werk is om dat aan te passen alvorens de reactie te posten, maar zou het niet handig zijn als je bij instellingen zelf je lettertypebasis kan kiezen voor op het forum? Dan geef je daar je lettertype, je lettertypegrootte (en eventueel kies je ook voor schuin) en hoef je het niet telkens meer aan te passen.


    Ik ben benieuwd wat jullie vinden. Voor of tegen?



    Edit: Natuurlijk als je in je bericht toch nog iets wilt veranderen, kan je dat alsnog in het bericht zelf doen. Dus in het bericht zelf moeten die opties ook nog blijven.

    [ bericht aangepast op 18 april 2011 - 20:36 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    ijskoffie schreef:
    Tegen,
    mij lijkt het eigenlijk alleen maar slordig om aan te zien, want ik vind het nu al best irritant als je al die kleuren, lettertypes, groottes enz. onder elkaar ziet staan


    Maar this niet verplicht om je tekst een appart tintje te geven.. Geheel je eigen keuze..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dumbledore schreef:
    Voor, heel hard voor! :9~


    Hope goes lost but never dies.

    nerveus schreef:
    Nee, ik vind het hierzo goed.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Tegen, niet echt nodig lijkt me.

    Soms irriteer ik me aan mensen die alles in lettergrootte 10 schrijven want dan kan ik het bijna niet lezen o_O


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Het is een kleine moeite, maar stiekem ben ik nog steeds voor :x


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    bluelist schreef:
    Mmm, mij maakt het opzich niet zoveel uit als het niet komt, maar het is wel een goed idee.

    voor =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Voor :')


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ruocco schreef:
    Het is een kleine moeite, maar stiekem ben ik nog steeds voor :x


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    bluelist schreef:
    Mmm, mij maakt het opzich niet zoveel uit als het niet komt, maar het is wel een goed idee.

    Ik zou zeggen, stuur Rutger een mailtje met de vraag of het mogelijk is (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    PRESIDENT schreef:
    Voor!


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Bedoel je dan dat heel de site in dat lettertype is?
    Voor!
    Echt hatelijk als een story geschreven is in een debiel, onleesbaar kleur of lettertype, haha.


    Has no one told you she's not breathing?

    VOOR!


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Tegen, ik gebruik het toch niet.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain